Barn

Om och kring barn och att vara förälder. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

Småbarn Jag söker tips på bra sätt för att få ens barn att inte bli ledsen vid lämning. Lite bakgrund: Dottern är 1,5 har gått på dagis...
Svar
15
· Visningar
3 956
Senast: paradiset
·
Övr. Barn idag kom sonen storgråtande hem... själv... en halvtimme innan vi skulle hämta vid skolbussen... han hade råkat kliva på fel buss och...
5 6 7
Svar
130
· Visningar
10 066
Senast: emma74
·
Gravid - 1år Vad har ni för erfarenheter av gravidförsäkringar? Har du haft din mage försäkrad? Vilket bolag? Varför? Har du fått/haft...
Svar
15
· Visningar
2 572
Småbarn Kanske ska köpa en sån begagnad, vill höra lite från er först. Det enda jag kommer på att fråga säljaren är ifall hjulen är avtagbara...
Svar
13
· Visningar
3 153
Senast: Ishtar
·
Gravid - 1år Jag fattar inte hur man räknar ut veckorna + dagar?? Alltså veckor fattar jag ju men inte dagarna....måste reda ut detta.....:angel:
2
Svar
35
· Visningar
2 560
Senast: tinissen
·
Gravid - 1år Nån som har ett sånt? Är det så ostabilt som folk säger? Vad tycks annars om det skötbordet?:bump...
Svar
3
· Visningar
926
Gravid - 1år Alla ni som är gravida och jobbar heltid i stall , hur länge klarade ni av att jobba? Är ju ganska tungt jobb, och funderar lite...
Svar
9
· Visningar
2 822
Senast: Bollen
·
Gravid - 1år lilleman är en stor bebis som nu vid 1 månads ålder väger 5,8 och är 59 cm lång. Jag har nu hittat en vinteroverall som jag gillar och...
Svar
6
· Visningar
810
Senast: Brandgul
·
Gravid - 1år Hur lång tid(veckor, månader) badade ni era babys i vatten med olivolja? Fetheten/ flagnigheten från hårbotten hur fick ni bort den?
2
Svar
21
· Visningar
2 397
Senast: jerseyko
·
1
Gravid - 1år Min kropp uppför sig konstigt :crazy: Jag hade sista mensen 9/8, vi har haft lite roligt därimellan, redan 2 dagar efter beräknad...
Svar
5
· Visningar
2 357
K
Övr. Barn Hur klarar ni det ekonomiskt med att era barn tränar och tävlar. Det jag tänker på här är hoppning.Vi har snart nått smärtgränsen mycket...
2
Svar
28
· Visningar
2 719
Senast: ancan
·
Gravid - 1år Vad har ni för erfarenheter av de här smärtlindringarna under förlossningen? KVADDLAR Någon som provat kvaddlarna på sista tiden, nu...
2 3
Svar
46
· Visningar
7 176
Senast: Jegra
·
Övr. Barn Idag blev jag minst sagt förvånad, har själv inte några barn, men jag pratade med en förälder som har ett barn i dagisåldern och sa att...
2
Svar
21
· Visningar
2 582
Senast: Petruska
·
Småbarn Eftersom jag inte vill dra med pansarvagnen (duovagnen) eller scootern till gran canaria har jag tänkt köpa en resevagn. Har ni någon ni...
Svar
14
· Visningar
2 021
Senast: kpist
·
Gravid - 1år Jag har börjat fundera på att köpa en bärsjal. Har fått låna en Babybjörn men jag tycker det verkar mer praktiskt med en sjal. För visst...
Svar
13
· Visningar
1 262
Senast: vindvissla
·
C
Gravid - 1år Lite spinnoff på den andra viktuppgångstråden här på forumet! Jag och sambon går i försiktiga "barnplaneringstankar" och med allt...
Svar
16
· Visningar
10 099
Senast: marbella ryttare
·
Gravid - 1år hur ska jag tolka det? :confused: förutom det översta strecket syns det tydligt et svagt streck under, betyder det att jag haft ÄL...
Svar
7
· Visningar
1 317
Senast: memma
·
Småbarn Lillskiten har hunnit bli 7 månader och växer snart ur sitt babyskydd. Och jag håller på att bli tokig på att leta efter en bilbarnstol...
2
Svar
35
· Visningar
8 106
Senast: LitenIsa
·
Övr. Barn Vid vilken ålder tycker ni barnen ska få ha sex hemma? Med partner och ert godkännande alltså? Tycker er partner lika dant, eller...
2 3 4
Svar
79
· Visningar
9 910
Senast: pompa04
·
Gravid - 1år Har fått mjölkstockning. Och har försökt massera och mjölka ur ofta. Men de hjälper inte. Nån som har nått bra tips eller nån som vet...
2
Svar
25
· Visningar
2 563

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Evolve
  • Födda 2022
  • "Rimligt" pris för en hobbyhäst