Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Sen skyddet, med lite tråkiga erfarenheter i omgivningen kondom fungerar inte med vuxna så varför skall det fungera hos tonåringarna ,"PILLRA" tjejen
den säljer
så gör också det nick man väljer, mer eller mindre.
med en vänlig uppmaning
glt
den säljer
så gör också det nick man väljer, mer eller mindre.
med en vänlig uppmaning
glt
men kan golit få pressa lite?
om de inte kan ringa själv, kan de då ta ansvar för sin sexulalitet?
glt
Nu kommer jag här, 18 år från ÄU in...
Jag skulle aldrig ta med en random kille från krogen hem för att ha sex när jag bor hemma hos mina föräldrar. Såg att du skrev om skoldansen och Izmet . Det skulle jag som förälder inte tycka var okej.
Mina föräldrar har alltid haft en väldigt öppen syn på sex. Vi pratar om det och har alltid gjort. Jag tycker om sex och började som 15-åring. Tyvärr inte med pojkvän, men ett tag senare insåg jag mitt värde och faktiskt, hur kyskt det nu är må låta, så skulle jag inte ha ONS eller dylikt. Jag tycker det är äckligt och min mor har präntat in i mig att man ska vara rädd om sig, man vet aldrig vem man drar med hem och ens egna värde är väldigt högt.
Däremot har jag haft pojkvänner som sovit över sedan jag var...16 tror jag. Självklart har vi då haft sex och mina föräldrar skulle nog aldrig förbjuda mig att ha sex med en pojkvän. Kommer ihåg en kompis till mig vars mamma förbjöd henne och pojkvännen att sova över hos varandra vid 13 års ålder, mamman berättade det för min mamma och hon svarade "varför just förbjuda dem att ses på natten? De kan ju ha sex dagtid med." Det är ju faktiskt lika stor "risk" och jag tror man är väldigt naiv om man tror att man kan skydda sitt barn från sex genom att förbjuda att pojkvännen sover över och vice versa.
Pladder från mig men det är lite tankar iaf.
Däremot har jag haft pojkvänner som sovit över sedan jag var...16 tror jag. Självklart har vi då haft sex och mina föräldrar skulle nog aldrig förbjuda mig att ha sex med en pojkvän. Kommer ihåg en kompis till mig vars mamma förbjöd henne och pojkvännen att sova över hos varandra vid 13 års ålder, mamman berättade det för min mamma och hon svarade "varför just förbjuda dem att ses på natten? De kan ju ha sex dagtid med." Det är ju faktiskt lika stor "risk" och jag tror man är väldigt naiv om man tror att man kan skydda sitt barn från sex genom att förbjuda att pojkvännen sover över och vice versa.
frågan är mer vad man tillåter.
Nu vet inge golit alla sexuella preferenser, men rensa betor låter för golit sett inte lika mycket sex som att sova över.
Kan Izmet , 16 år rensa betor tillsammans med din tolvåring?
kan Izmet, 16 år sova över i samma säng i eget rum?
glt
men golit anser att det måste påverka självbilden om man varje gång man sätter sig vid datorn skriver odugl... till skillnad mot okej.
glt
Vi har inga betor att rensa.Kan Izmet , 16 år rensa betor tillsammans med din tolvåring?
kan Izmet, 16 år sova över i samma säng i eget rum?