Aj det gör ont

Sv: Aj det gör ont

Tänk på att hålla brösten från kyla sen med. En väninna till mig fick stockning då hon stdade frysen. Vissa är känsliga.

KL

Det 'r länge sen nu men jag blåste med hårfönen för att få värmesen lindade jag in tuttarna med fetvadd närmast kroppen när jag fick mjölkstockning.:idea:

Så gjorde jag med...

Sen var min man mjölkbonde på den tiden...Han handmjölkade fantastiskt!!!:love:

det gjorde vi med.... handmjölkade... alltså:rofl: trodde vi vart ensamma om det - effektivt var det iallfall:D

Handmjölkar jag också. Lillen kan bara suga på ena tutten så får handmjölka den andra. Har nästan fått bort alla hårda partier :)

Apropå mjölkstockning.
Vet inte om jag har fått det el. om det bara är en liten sen "gåva" från sonens våldsamma övningar igår.
Sonen höll på att studsa runt i famnen (jag halvlåg) på mig igår och råkade landa rakt på mitt bröst med sin armbåge under sig :crazy: *aj som faan*
Efter det kände jag inte så mycket men inatt så har det "blommat" upp ett fint rödflammigt märke stort som 15 min (om man tänker sig bröstet som en klocka så är märket mellan 22 och 13) och nu gör det ont, känns som när jag har mjölkstockning:(

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag har en vårta på ena fingret. Den sitter illa till och gör j*kligt ont till och från. Efter drygt 3 år har den fortfarande inte velat...
2 3
Svar
49
· Visningar
2 120
Senast: MissFideli
·
Gravid - 1år Jag behöver en tråd med tips kring BLW (baby lead weaning) och plockmat! Vi har en 6-månaders hemma som vi precis har börjat med. Från...
2 3
Svar
59
· Visningar
2 183
Senast: Lingon
·
Gravid - 1år Vet inte om detta är rätt varken forum eller prefix men gör ett försök iaf. Måste få skriva av mig och kanske bolla lite tankar och...
Svar
10
· Visningar
1 945
Senast: cewe
·
Hundhälsa Hej! Vi har en hane som är krypt. Han är idag 2,5 år gammal ungefär. Vi har fått bekräftat genom ultraljud att den andra kulan ligger...
2
Svar
21
· Visningar
1 754

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka