Vad är normalt?

Sv: Vad är normalt?

Ska jag vara ärlig skulle jag föredra om hon blev gay :rofl: för jag litar mer på tjejer än killar... (då behöver inte hennes pappa kanske stå med hagelbössan då hon fyllt 14? :rofl: )

Nä, jag tycker inte det spelar roll annat än chansen att bli mormor minskar... och det tror jag att jag gärna vill bli.... men jag tycker hon ska va oskuld tills hon är 25 :angel:

Sv: Vad är normalt?

det jag däremot kan säga är att jag (missförstå mig för gudsskull inte nu) inte önskar att mina barn blev det, anledningen är väll just för att det lär vara rätt tufft för homosexuella att komma ut och dom får ju tyvärr, TYVÄRR, problem med jobb och socialt liv ibland, alltså med misshandel och har svårt att bli accepterade osv. det önskar jag så klart att mitt barn ska slippa,

Jag är skeptisk till det där resonemanget.

Dels tycker jag att det riskerar att leda till att man snarare försvarar homofoberna än homosar.

Dels tycker jag att resonemanget tar för givet att det är så himla bra och lätt att vara hetero. Ärligt talat fattar jag inte riktigt vad som är så himla underbart med att vara just en heterokvinna? Många heterokvinnor har ju jättejobbiga liv.

Liknande trådar

Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
3 965
Senast: Anonymisten
·
Gravid - 1år Jag kommer förhoppningsvis få ett barn till hösten. Jag bor idag i Malmö, där jag också jobbar. Jag kommer att vara självstående. Jag...
Svar
15
· Visningar
1 526
Senast: Queen
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Nu kommer jag med en sån relationstråd igen. Men jag känner att ni här på Buke alltid säger så kloka saker och jag vill gärna höra hur...
Svar
7
· Visningar
1 383
Senast: tanten
·
Övr. Hund Vi har bestämt oss för att utöka familjen med en hund. Nästa år kommer jag påbörja en utbildning på distans och kommer då vara hemma...
3 4 5
Svar
83
· Visningar
7 686
Senast: Farao
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Hemlösa hundar ökar
  • Senast tagna bilden XV