Sv: Viktuppgång
Du är så välkommen så till de tungas skara!
Du är så välkommen så till de tungas skara!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Är i vecka 36 (idag) och har gått upp hela....... 2 KILO!!
67,5 vid inskrivning i februari, 69,5 igår vid besök MVC.
Ursprungligen postat av 1337
Det låter ganska lite och du verkar inte haft någon speciell övervikt att tala om från början? Vad säger din BM om att du bara gått upp 2 kg? *nyfiken och intresserad*
till Lupin och Amalia;
jag och min sambo har frågat båda våra BM och de säger att det inte är vanligt, men att det händer. Så länge jag följer kurvan den som de mäter över magen så är det ingen fara, säger de båda. Jag och sambon har själva varit oroliga.
Däremot sa min BM i onsdags att det kan vara "farligt" efter förlossningen då man ev. rasar i vikt.
Min vikt"ökning" beror nog mest på ett väldigt fysiskt och tungt jobb, vilket gör att jag har enorm förbränning och kan äta för 2 och inte gå upp i vikt, jag har gått ner massor även fast jag ätit som en häst även när jag inte var gravid.
Sen har jag bytt arbetsuppgifter sen i Juni, men har kvar någorlunda lika förbränning, MEN har inte en muskel kvar, vilket säkert har resulterat i viktminskning generellt.