Hjälp mig med mattider...

Sv: Hjälp mig med mattider...

Är så avis på alla som kan amma så länge :( Jag har fortfarande mjölk men Rasmus sluta av sig själv vid 5 månader. Hade gärna ammat honom tills han blev i alla fall 1 år.

Första sonen var en riktig snuttis, så med honom var det bara att amma på. Andra sonen har aldrig varit överförtjust i att dia. Han är inte så intresserad av föda överhuvudtaget.

Jag ammar honom fortfarande, men det blir väldigt oregelbundet. Ibland vill han inte ha på hela dagen. Men det brukar ofta funka om han har hunnit bli både lite trött och hungrig innan vi hunnit få fram hans mat. Då är det smidigt att amma en skvätt för att hålla hans blodsocker uppe tills vi har hunnit få fram middagen.

Vi får se hur länge produktionen hålls igång med den här oregelbundna amningen...

Liknande trådar

Kropp & Själ Varning för långt inlägg, men jag hopps att ni orkar läsa och svara på mina frågor i slutet. Igår fick jag domen, utmattningssyndrom...
5 6 7
Svar
138
· Visningar
16 076
Senast: Trott
·
Kropp & Själ Okej, lite kul att jag startar den här tråden direkt efter en tråd om favoritpasta, men jag har fnurlat länge på detta. Innan ni går...
7 8 9
Svar
170
· Visningar
15 387
Senast: mrkarisma
·
Kropp & Själ Jag har haft ont i hela kroppen i en veckas tid. Jag trodde först det berodde på att jag sov några dagar på soffan i början av förra...
2
Svar
36
· Visningar
5 373
Senast: Fibusen
·
Gravid - 1år Att alla har rätt att inte amma tror jag att vi kan vara överens om men när jag precis fått mitt första barn dök den här...
6 7 8
Svar
147
· Visningar
12 421
Senast: WildWilma
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar