Gravid? Hur kändes det innan?

Sv: Gravid? Hur kändes det innan?

jag tror jag tar på mig ansvaret att PM a henne och kolla om hon lever :eek:

jag har PM at henne, inget svar än så länge :D

men det är iofs inte så konstigt.

jag har PM at henne, inget svar än så länge :D

men det är iofs inte så konstigt.

Tja, det beror ju på..

Har toatrollet tagit henne så förstår man ju att hon inte kan ta sig till datorn :p

Men annars tycker jag nog hon borde tänka på stackars oss som faktiskt vill veta hur det gått:mad::D

ja verkligen... jag själv börjar bli orolig igen... har ganska lite mens... jag brukar få tömma menskoppen 4-5 ggr/dag om jag inte tar några tabletter mot blödningen.... men nu räcker det med 1/dygn :crazy:

men kroppen kanske har vant sig vid spiralen? vi får hoppas på det :D

Jag känner samma sak, ingen ide att jaga upp sambon i onödan så jag testar mig utan att säga till mina föraningar. Inte dags för dig att springa iväg å köpa test du med? Så vi kan stödja varann :)

Testet är förövrigt inköpt nu... Måste bara samla lite mod och bli kissnödig...

På den här tiden måste det ju samlats ett BERG av mod. För att inte tala om hur kissnödig hon måste hunnit bli :eek:

Nääää, TS, uppdatera oss nyfikna !!

ja verkligen... jag själv börjar bli orolig igen... har ganska lite mens... jag brukar få tömma menskoppen 4-5 ggr/dag om jag inte tar några tabletter mot blödningen.... men nu räcker det med 1/dygn :crazy:

men kroppen kanske har vant sig vid spiralen? vi får hoppas på det :D

Oj..men hur var det nu, har inte koll riktigt, har du nyss satt in spiralen eller? För då kan jag absolut tänka mig att kroppen blir lite skum...

TS, hallå! Vi VÄÄÄÄNTAR:D

satte in den i julas... har haft riktiga störtblödningar sen dess, men nu... normal bara... men men, jag ska inte klaga :D

och när jag skrev dag så menade jag dagtid... får tömma på natten oxå...

Hon kanske fick ett svar hon inte var beredd på ( plus el minus ) och vill inte skrika ut det på buke ?

/C

Skrika ut på Buke är väl aldrig fel :D

Nä, jag hoppas allt är okej med henne, och att det inte inträffat något oförutsett. Men startar man en tråd blir ju folk nyfikna :)

Japp, jag är ju själv nyfiken. Kom bara med en idé om varför hon kanske inte skrivit här :)

satte in den i julas... har haft riktiga störtblödningar sen dess, men nu... normal bara... men men, jag ska inte klaga :D

och när jag skrev dag så menade jag dagtid... får tömma på natten oxå...

Hm..tja du, kanske kroppen behövde så lång tid på sig att bli som den ska?

Jag blödde konstant med minipiller, tillslut fick jag nog och har inte använt skydd i form av hormoner sen dess! :banana:

Fy fan, kollar in här massa gånger om dagen o blir lika besviken varje gång när TS inte skrivit!! Sjukt nyfiken!!

Liknande trådar

Gravid - 1år Jag tror det här forumet passar bäst till min fråga, har någon här varit "skengravid"? Jag tänker att hundar ju kan bli skendräktiga och...
Svar
11
· Visningar
7 225
Senast: Tora
·
Småbarn Sonen (fyller 3 om två månader) började på dagis för lite mindre än en månad sedan. Från början var det tänkt och sagt att han skulle gå...
2
Svar
35
· Visningar
5 041
Senast: Lupin
·
Hästvård Jag bli bara så less och börjar känna att jag snart nått punkten där jag inte orkar mer. Samtidigt så vetesjutton om jag orkar...
3 4 5
Svar
83
· Visningar
11 597
Senast: ako
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar