Avel

Om hästavel, hästraser och avelshingstar. Huvudmoderator: Görel

Filtrera med prefix:

Avel Någon som vet om Corlensky G II kommer att visas på bruksprovet i vår? Det är alltså Corlenskys 2åriga helbroder. Någon som har sett...
2
Svar
22
· Visningar
2 684
Senast: Legend
·
P
Avel hejsan jag har ett fint halvblods sto som är E:stanford UE:capricorn, som jag nästan bestämt mig för att betäcka till sommaren har...
Svar
2
· Visningar
671
Senast: Görel
·
Avel Ja hur mkt rider ni och tränar era dräktiga ston?:) Rider ni endast hemma, eller tränar ni för tränare? När brukar stona säga ifrån...
Svar
16
· Visningar
1 227
Senast: Fanta_Fanta
·
K
Avel Vad skulle ni lägga på dessa ston? Häst 1 Häst 1 Meadow Debibo - Rocket Force - Xanthe - Rebell Hon är inte särskilt stor...
2
Svar
34
· Visningar
2 442
Senast: Kamikazepiloten
·
Avel Jag vill veta lite om ryska trakhener. Speciellt Pamir f-58 Är det någon som vet något om honom och hans linjer?? Är även...
2
Svar
28
· Visningar
3 487
Senast: aicha
·
Avel Om man skulle vilja ha in silverfärgen bland halvbloden, vilken ras är bäst att använda sig av? Vet inte riktigt vilka raser den finns...
3 4 5
Svar
95
· Visningar
11 459
Senast: Myrten
·
Avel Ska EVENTUELLT köpa en arabhingst, som har haft tidigare fina avkommor (både psyke och exetriört), och vill då (helst) ta en avkomma...
2 3
Svar
57
· Visningar
4 549
Senast: pastejja
·
Avel förlåt om jag klantar till det igen när jag är för lat för att leta igenom alla trådar :angel: Mätte min lilla Tuva idag och hon var...
Svar
2
· Visningar
1 575
Senast: cambodia
·
A
Avel ... hittat en hingstunge e. Flaneur ue kaliber men vet inte vem Flaneur är....? nån annan?
Svar
3
· Visningar
975
Senast: KickiH
·
Avel Det är vad jag behöver hjälp med ! Jag, ny på avelsområdet som vill hitta den perfekta hingsten till mitt sto. Info om stoet: 9 år...
Svar
11
· Visningar
1 173
Senast: xaheena
·
F
Avel Någon som vet något om honom och hans avkommor?
Svar
11
· Visningar
1 624
Senast: kopparberg
·
Avel Jag är verkligen inte kunnig på det här med avel och vänder mig därför till er om lite hjälp och åsikter. Jag har fått ett erbjudande...
5 6 7
Svar
120
· Visningar
10 769
Senast: Bubbla
·
H
Avel Gah jag skulle behöva ena hästens reg nr, kan jag hittade på annat ställen än på passet? KAn jag ringa någonstans? Passet är 5 mil bort...
Svar
3
· Visningar
1 855
Senast: Görel
·
Avel Jag har letat och googlat och klickat och hållit på, men inte någonstans kan jag på nätet hitta defektlistan i sin helhet. Någon som vet...
Svar
5
· Visningar
771
Senast: Gimmick
·
Avel Får man stambomföra en häst som är efter/undan en hingst/ett sto, som har triangelmärkning (pga skada) ?
Svar
7
· Visningar
1 214
Senast: Liten
·
Avel Jag har köpt ett sto som jag tänkt ha till avel. Jag är helt nollad när det gäller blup. Hon har 125 i BLUP -hoppning. Är det bra?? 4...
2
Svar
27
· Visningar
3 676
Senast: Fiorano
·
Avel jag funderar ju fram å tillbaka på vilken hingst jag ska ta till mitt sto. don romantic kom jag fram till att jag gärna skulle...
2
Svar
24
· Visningar
2 650
Senast: Mabuse
·
Avel Hur är det egentligen? Kan man betäcka 2 skimmlar med varann? Har för mig att fölungen kan få nån sjukdom och dö inom ett par timmar...
2 3
Svar
46
· Visningar
4 511
Senast: ameo
·
Avel Jag hämtade hem en fem-månaders fölunge för två veckor sedan. Hon har tjock päls och ser fin ut, men när vi hämtade henne tyckte jag att...
2 3
Svar
56
· Visningar
5 383
Senast: anina
·
Avel Jag satt och läste gamla papper om svenska varmblod och lade märke till några färgbeteckningar jag insåg att jag inte har en susning om...
Svar
18
· Visningar
2 169
Senast: Santoxen
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka