Corlensky G II

• Avel
  • Trådstartare Trådstartare maria_b
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 22
  • Visningar Visningar 2 684
Sv: Corlensky G II

Oj det hade blivit många svar i den här tråden! Vad jag fick lite nys om häromdagen var att eventuellt den nu godkände Corlensky kanske inte kommer tillbaka till Sverige efter 70dagars testet, nämndes gjorde Ludger Berbaum i samband med detta så kanske ska han rida honom isåfall? Lät som att ifall han inte stannar i Sverige så kommer lillebrodern att göra det som jag fattade det, om han nu blir godkänd. Jag har alltså inte hört detta direkt ifrån Jörgen men ifrån en somhar kopplingar till hingstarna. Men det var mkt "vet inte riktigt" det är inte säkert" runt det hela så framtiden för väl avgöra.

Enligt artikeln på ridsport så verkade det ju iallafall som att namnet inte var fastställt till Corlensky G II, men boder inte hästen ha pass med ett namn i? Visserligen så ska ju namnet bytas om han bli godkänd o nån mer hingst heter detsamma, men eftersom han har 2an efter så vet jag inte vad som gäller:confused:

Stod i Ridsport som kom idag att han varit förkyld och haft feber så det var därför som han inte kom till start.

Ja där ser man..jag trodde att nu skulle vi få se Corlensky riden o tävlad när han nu kom till Svante..lite upp till bevis istället för att skicka han utomlands..tråkigt

Liknande trådar

Hundavel & Ras Ber först om ursäkt för en vägg av text men jag känner att jag vill få lite extern input. Jag har medvetet inte nämnt namnet på ras...
2 3
Svar
47
· Visningar
9 574
Senast: dobbis
·
Äldre Jag får väl börja med att säga att detta är mitt första inlägg i "Vuxen" här på buke :D Jag får ju inse att efter jag varit mer eller...
2 3
Svar
57
· Visningar
6 003
Senast: Seabaz
·
Äldre Kanske onödig tråd, men måste få lite lugn i själen. Mår dåligt över att ta konflikter med folk som jag tycker bra om. Har vansinniga...
Svar
5
· Visningar
1 303
Senast: gulan
·
Relationer Varning för en lång skriva-av-sig-tråd... Hur lika måste man egentligen vara i en relation? Jag har en relation sedan drygt 4 år...
30 31 32
Svar
631
· Visningar
41 962
Senast: norrsol
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 31
  • Akvarietråden V