Grattis, jättekul!Yeaaahhh bitcheeesss!! Mitt visum godkändes idag!
Idag (inofficiellt) börjar min resa mot att bli australiensk medborgare tillsammans med mannen i mitt liv![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Grattis, jättekul!Yeaaahhh bitcheeesss!! Mitt visum godkändes idag!
Idag (inofficiellt) börjar min resa mot att bli australiensk medborgare tillsammans med mannen i mitt liv![]()
Det skulle vara nåt. Nä, bara lite mer söderut i Sverige.
![]()
Ahhh!!!Men inte dumt de heller, den som väntar på nåt gott!
Flyttar du till Skåne slipper du såntDen som väntar på nåt gott, skottar snö...![]()
Idag har jag bokat biljetterSayonara på tisdag!
"Råkade" dessutom boka en yoga-vecka till Bali i slutet på april
"I'm so excited, and I just can't hide it
I'm about to lose control and I think I like it"![]()
Sverige i juli är dessutom bra annorlunda mot Sverige i februari/mars@Teilani Tack!!
Nu har jag bara varit med vänner ut till deras stallar när jag varit här hemma men skulle jag inte varit på väg någon annan stans i livet så hade jag garanterat köpt en häst vid det här laget och traskat där ute i snömodden. Det är ju också en livsstil man väljer med all sin charm!
Det ska bli roligt att åka runt och visa upp "mitt gamla liv" med min pv när vi kommer resa tillbaka hit till Sverige i Juli (för att deltaga på min brors bröllop!)
Sverige i juli är dessutom bra annorlunda mot Sverige i februari/mars
Låter som att du har ett spännande nytt äventyr framför diglycka till!
Det är väl ungefär en vecka tills du ska ned?Hade ju iofs varit roligt om han kunde flytta på sin röv hit just nu då han aldrig sett snö i hela sitt livAldrig varit utanför Australien
Skaffade sitt första pass för ett par veckor sedan
![]()
Får du plugga eller gå nån kurs medan du väntar på att skaffa arbetstillstånd?Haha, jag älskar google maps! Här är en sneak peak på huset vi ska bo i!
![]()
Massa trädgård!!
Sitter och fixar alla "detaljer" och måsten nu inför resan... Inte så mycket egentligen men ändå tillräckligt för att man får skriva dagordning
För att vara ärlig nu så går väl även tankar och känslor lite upp och ned hela tiden... Det är ju en rätt stor grej ändå... Är det det här jag vill? Är han mannen i mitt liv? Kommer jag finna mig som "hemmafru" där i 4 månader tills jag kan skaffa arbetstillstånd? Kommer vi klara det ekonomiskt osv...
Jag vet ju egentligen vad jag vill, att jag vill och tror på det. Men självklart jag har ju haft en hel del tid att älta det från alla vinklar när jag varit här i Sverige 1 månad nu![]()
Får du plugga eller gå nån kurs medan du väntar på att skaffa arbetstillstånd?
Och är han inte mannen i ditt liv så är det A) visserligen 70000 kr "till spillo" men också B) en sak som kan ske även om du träffade nån här i Sverige.
So go for it!![]()
Så du får inte ens gå nån eftermiddagskurs i typ akvarellmålning (drar bara till med nåt) för att ha nåt att göra?