Ryska trakhener?? Någon??

• Avel
  • Trådstartare Trådstartare rubytoo
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 28
  • Visningar Visningar 3 487
Sv: Ryska trakhener?? Någon??

Jag hittar två Gambit i lämplig ålder. Ett ukrainskt varmblod född 1978 och ett fullblod född 1983.

Då måste det nog nästan vara fullblodet, Gorischvost var väldigt liten & smäcker, född-88. Och nerverna utanpå. :angel: Hittar du bilder också? :)

Gambit xx (f-88) är e.Aden-Element-Garnir.

photo by Dorofeeva Ninnel

Den andra Gambit (f-78) är e.Izgon-Elefant xx-Bespeschniv, han har mer än 50 % xx i sig.

Photo by unknown

nej det har du rätt i! vad synd... annars väldigt rolig sida där man kan se sin hästs stam lååååååångt tillbaka i tiden :)

Här finns ukrainska varmblodet Gambit http://base.rustrakehner.ru/horse.php?screen=1&id=11908

Här finns fullblodet
http://base.rustrakehner.ru/horse.php?screen=1&id=1212

Jag kan inte hitta Grohot någonstans

Frågan är om det inte måste vara den ukrainska ändå, ser rätt mycket ut som Gorbys. Fullblodet är lite för grovt ser det ut som. Men det är klart, man vet ju inte vad som kommer från andra sidan då heller. Tack så jättemycket för hjälpen!

jagGorbys.jpg

Här är den lille herren 2003, alltså 15 år. Lite dålig bild för att se typen, men det var den enda jag hade på denna datorn.

Liknande trådar

Avel Lite osäker om denna tråden ska ligga under avel eller dressyr. Ni som avlar dressyrhästar, jag är nyfiken på eran åsikt om hur ni...
Svar
8
· Visningar
1 150
Senast: Piaff
·
Hundträning 10-veckorsvalp skäller på f a män. Svansen går, hon är inte intresserad av lek eller godis riktigt, men det påminner om ett: "ge mig...
4 5 6
Svar
111
· Visningar
6 207
Senast: Migo
·
R
Hundavel & Ras OBS att jag kan iprincip inget om avel och jag har inte precis några planer att min hund ska bli en "avels hund" ändå utan jag är bara...
11 12 13
Svar
242
· Visningar
15 718
Senast: ildiko
·
Foder & Strö Hej😊! Behöver hjälp att välja hösilage till mina två ganska lättfödda d-ponnyer🙏 Behöver ett silage med hyfsat lågt socker så det är...
Svar
5
· Visningar
569
Senast: Elo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 31
  • tämja halvvuxna katter
  • Guldfasanerna