Avel

Om hästavel, hästraser och avelshingstar. Huvudmoderator: Görel

Filtrera med prefix:

Avel Jag ska betäcka Vania till våren, det måste verkligen bli av nu ^^ Hon är en bruksnordis, reslig och fin, lätt i typen. 154 cm. Hon är...
2
Svar
34
· Visningar
4 197
Senast: Atle
·
Avel din kompis häst bli tjuvbetäkt med din häst utan att du vet om de , ( hon hade hand om hästen ) . du få veta de typ när det e dax för...
Svar
9
· Visningar
1 051
Senast: zazza girl
·
C
Avel ja, minst sagt. väljer mellan 2 stycken 2, ½ åringar. den första är en skimmel valack Aerline H-Cardento-Solid, suuupersnygg, men jag...
Svar
7
· Visningar
972
Senast: RIA
·
C
Avel Har letat på internet men hittar inget. Nån som vet nått om hingsten och har ev bilder?
Svar
2
· Visningar
819
Senast: CeciliaAndersen
·
Q
Avel hej hej, jag har snubblat över en två-åring med denna satm, och har totalt förälskat mig i henne. Jag tänkte höra om någon har...
Svar
3
· Visningar
1 105
Senast: HotNews
·
C
Avel Vad gör ni med ert arbete när det börjar dra ihop sig till fölning för ert sto? Tar ni ledigt då? Hur gör ni? Ni kan väl inte både jobba...
2 3
Svar
56
· Visningar
4 398
Senast: Görel
·
L
Avel Tänk er att ni har ett sto med stammen e: Napoleon - ue: Maraton sedan betäcker ni med Don Primero. Frågan är denna: Hur tror NI (utan...
Svar
5
· Visningar
820
Senast: Görel
·
Z
Avel Är det ovanligt med vita shetlandsponnyer? Är det någon som känner till någon trevlig skimmel hingst? Vad är oddsen att man får en...
Svar
10
· Visningar
3 974
Senast: åke
·
E
Avel Vill veta allt om hingsten!! Har han verkat på Flyinge? I så fall vilka år? Verkar han fortfarandes i avel? Temperament, avkommor...
Svar
7
· Visningar
1 273
Senast: klabbarparn
·
T
Avel ...hingst till våren. Följande egenskaper efterlyses, hoppas att någon kan tipsa om hingst som matchar flera eller alla av mina krav...
2 3
Svar
50
· Visningar
3 704
Senast: Miaa
·
C
Avel Jag har som många av er redan vet, ett jättetrevligt arabsto på foder som jag fått lov att betäcka till våren med valfri hingst. Hon är...
Svar
19
· Visningar
1 299
Senast: Mabuse
·
I
  • Låst
Avel Fick idag höra att det idag (?) ska ha kommit en last med "blodshästar" från Island, dessa skulle ha blivit räddade undan slakt (enligt...
Svar
4
· Visningar
5 080
Senast: ameo
·
Avel (lite ang min andra tråd, om hingsten..) mamma föreslog att jag skulle köpa honom och sen "spara" sperma frn honom, och sen när/om...
Svar
14
· Visningar
3 803
Senast: Liten
·
C
Avel Hejsan! Vet ni något om dom? Jag har en sköthäst som är Romeo-Imperator och jag kollar lite kring hennes släkt, men jag kan typ...
2
Svar
21
· Visningar
3 409
Senast: CowMow
·
A
Avel Har ett hingsföl hemma som ej ska gå i avel, han är 7 månader idag. När kan man tidigst kastrera honom. Har hör att det är allt fån 7...
Svar
6
· Visningar
1 218
Senast: Sidekick
·
Avel i somras så skulle mitt sto gå med ett sto samt en valack. hon behövde bara nosa på valacken så började hon brunsta. så pågick det i de...
Svar
9
· Visningar
958
·
C
Avel Jag har funderat lite på att lägga en fullblodshingst på mitt halvblodssto, Wilma e.D-Day 935 ue.Martini 744. Jag har sett en sådan...
2
Svar
36
· Visningar
3 019
Senast: kicket
·
M
Avel HEJ. Ni som kan detta med papper titta på denna underbara hingst...
Svar
4
· Visningar
792
·
T
Avel Var får man mer info om chip som man sätter i stoet som sedan larmar till mobiltelefon när det är dags för fölning? Vet att stora...
Svar
8
· Visningar
1 546
Senast: ulle.j
·
L
Avel Hej! Vi väntar vårat första föl om ca 3 veckor:) Vi någon hjälpa oss med en checklista dvs viktiga saker att komma ihåg inför...
Svar
5
· Visningar
1 355
Senast: eleven11
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 31
  • Akvarietråden V
  • Malignt melanom?