Avel

Om hästavel, hästraser och avelshingstar. Huvudmoderator: Görel

Filtrera med prefix:

Avel Hej hästkamrater, Min fritid ska vara och är en aktiv fritid. Man, hus från 1 Maj, hundar och häst - en häst som jag sökt efter en...
Svar
9
· Visningar
1 102
Senast: QuickStar
·
B
Avel Undrar om någon vet huruvida welshen Paddock Camargue är homozygot för skimmel, d v s bara får skimmelföl?
Svar
2
· Visningar
1 082
Senast: Cosmick
·
Avel Är det någon som vet något om avkommorna till Glansevin Gadabout. Jag tänkte mest på prestationer men också hur dom är psykiskt.
Svar
6
· Visningar
2 554
Senast: Cosmick
·
Avel Sökte lite men fann inget som passade så jag startar en egen tråd.. Hur eftertraktat är det med trak-blod i ridhästarna i dag? I... 2
Svar
31
· Visningar
3 534
Senast: Cosy
·
Avel Någon som vet något om dessa hingstar? Har läst en del på norska linkar då jag vet att de står här i Norge. Men finner inte så mycket...
Svar
4
· Visningar
1 155
Senast: Diplomaten
·
P
Avel Funderar lite på att betäcka mitt sto. Vill gärna ha lite tips på passande hingstar. Lite om stoet. e: Artist ue: Robin z -... 2
Svar
35
· Visningar
3 145
Senast: Prestige_
·
Avel Nygodkända av ASVH Hingst Stbnr Född Härstamning Ägare Importör Rousseau 95328 1998 e.Ferro u.ZsuZsa - Roemer Harmony Sporthorses...
Svar
0
· Visningar
1 547
Senast: KickiH
·
D
Avel http://www.billdalsridklubb.com/us/Midway.htm Blev hänvisad till den här sidan här om dagen av en vän som rider på BRK i Göteborg med... 6 7 8
Svar
144
· Visningar
42 236
Senast: ameo
·
Avel Hej! Är det nån som har koll på arabhästar? Jag stamforskar på ridskolehästarna i våran stalltidningen och har kommit till en gammal...
Svar
3
· Visningar
957
Senast: Älvan11
·
L
Avel Hej Har en hingst (arab) på gården som med stor sannorlikhet skulle kunna lämpa sig för ridponnyavel. Någon som vet hur man gör detta... 2
Svar
23
· Visningar
2 101
Senast: kicket
·
Avel hejsan!! hoppas kunna få lite råd och tips här!! själv har jag aldrig haft eget föl, men nu har jag vart på praktik genom skolan (går... 2 3
Svar
43
· Visningar
3 324
Senast: Elma_vip
·
Avel Skulle vilja ha lite förslag på hingstar till ett 10-årigt sto e: Rubinstein-Consul-Donnerhall-Pik Bube-Angelo xx. Hon är av bra typ... 2
Svar
33
· Visningar
2 679
Senast: ann80
·
Avel Vermont, Lotus, Micis Napoleon... De har klarat ett bruksprov o sen skärs de...varför ens ta igenom dem genom ett svårt bruksporv? Iofs... 2
Svar
21
· Visningar
3 094
Senast: Galax
·
K
  • Låst
Avel Hittar ingen riktigt bra och trevlig hingstsida
Svar
1
· Visningar
679
Senast: ameo
·
F
Avel Jag har ett sto som fyller 18år i år(09) och jag skulle mer än gärna vela betäcka henne:). Hon har aldrig haft föl förut, dom flesta... 2
Svar
37
· Visningar
2 613
Senast: farrebarre
·
S
Avel Måste ställa en dum fråga som jag funderar över efter att ha läst en avelsannons. Så här står det om hingsten: Han är helt fri från...
Svar
4
· Visningar
1 038
Senast: Pernilla77
·
Avel Jag ska betäcka med ett Magini sto. Har följande på tanke Cartier Tornesch Ustinov vad tror ni? Jag vill ha en hoppehäst...
Svar
10
· Visningar
1 028
Senast: Angie
·
L
Avel Vill veta allt om denne hingst. Vet han är morfar till Corlensky G men thats it!!!
Svar
11
· Visningar
1 654
Senast: Laahra
·
Avel Läste på förstasidan om att en klon till Hugo Simons E.T. nu ska börja verka i avel... Jag kan inte säga att jag är jätteinsatt i det... 2
Svar
23
· Visningar
1 816
Senast: Mabuse
·
Avel Jag låg o läste i boken "Den svenska varmblodshästens historia under 200år" av Kurt Graaf. Vilken fin bok... fick den precis. Blev... 2
Svar
36
· Visningar
2 883
Senast: Werze
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka