Sv: Vilken färg har denna häst?
Det har du ju rätt i ja
Det har du ju rätt i ja
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det finns en bra beskrivning på hur man lägger in bilder på Datorforumet (en av de tre nålade, "FAQ om ...")Nu har jag vart och tagit lite kort på hästarna, någon som vill förklara hur man lägger in bilder? jag har photobucket, men vill inte lägga ut hela albumet utan bara dom bilder jag vill visa
Jag skulle säja att det är en brunskäck, men lite svårt att avgöra för man ser inte färgen på taglet så bra. Är den svart i manen och luggen? (under den solblekta föl-luggen)
Nån som kan säja vad denna färgkombination heter och blir senare då?
Kommer jag få en helvit häst sen ?
2mån på dom övre bilderna , nyfödd på dom nedre, mamman brunskäck pappan blue roan.
16 år gammal, verkar inte bli ljusare. Kan dom avblekbara stanna såhär?
Daveeka: har ingen aning om vilka föräldrarna är, inte min häst
Hittade en bild på henne från yngre dagar, och där är hon ju betydligt mer färgad än nu vilket gör att avblekbar skimmel verkar väldigt troligt, men då borde hon väl bli helvit?
http://www.nfk.info/hastar_stora/geisha.jpg
Nu fattar jag hur du missuppfattar mig, jag menar alltså titta på bilden på stoet, som är blue roan (alltså denna bild)
Jag menar inte hennes ungar utan mina (de flesta andra bilder jag sett på roan har varit väldigt ljusa i färgen men just detta sto är ju nästan identisk i färgen med MINA ungar tex denna)