Avel

Om hästavel, hästraser och avelshingstar. Huvudmoderator: Görel

Filtrera med prefix:

W
Avel Mitt sto e.Quite Easy behöver en hopphingst som ger storlek och bra temperament i första hand, jag tror jag blir galen snart efter allt...
2 3
Svar
47
· Visningar
6 141
Senast: Witzippa
·
C
Avel Hej! Min gamla D-ponny (korsning fullblod-Connemara) kommer ev. betäckas iår, och jag skulle behöva tips på lite ponnyhingstar att...
Svar
14
· Visningar
1 546
Senast: validiin
·
C
Avel Om man lånar ut ett sto på foder, och fodervärden vill betäcka stoet, vem ska då stå för alla kostnader? Fodervärden eller stoets ägare...
Svar
3
· Visningar
1 517
Senast: Carl Ph
·
Avel Funderade på det härom dagen känns som de flesta dubbeltalanger är hoppstammade som rör sig bra. Så vilka dressyrhästar nedärver både och?
2
Svar
22
· Visningar
2 357
Senast: Fiorano
·
Avel Antar att det finns en uppsjö av liknande trådar men hoppas att ni inte har tröttnat på dem! Jag ska betäcka mitt sto i vår och har...
Svar
3
· Visningar
920
Senast: aida
·
M
Avel Ska betäcka mitt sto efter Warsteiner. Hon är av mycket god typ, rör sig trevligt och har bra hoppteknik. Hennes minuspost ligger på...
Svar
13
· Visningar
1 555
Senast: Laahra
·
B
Avel Har ett lettiskt sto som enligt säljaren ska ha stått på stuteri i Lettland och fått flertalet föl. Hon har full stam och pass, så jag...
Svar
2
· Visningar
1 634
Senast: Bonetta
·
P
Avel Om man betäcker ett SWB med Business x, vad för papper får avkomman?
2 3
Svar
56
· Visningar
5 286
Senast: Cosy
·
L
Avel Ända sen jag såg Libero-H vinna välrdscupen i skandinavuim 1994 har jag varit såld på den hingsten.Undrar om ni har nån kul berättlse om...
Svar
18
· Visningar
1 712
Senast: Laahra
·
Avel Är det någon som vet något om Calino? Mitt sto är efter Calino och vad jag vet så såldes han utomlands. Har även hört att han var lite...
Svar
19
· Visningar
3 819
Senast: Pazuzu
·
J
Avel Hur höga är era hästar som har Quite Easy som pappa? Har själv en på 1,70. Ingen trodde att hon skulle bli högre än 1,63. Och det var...
Svar
18
· Visningar
1 431
Senast: Splittan
·
Avel Tänkte jag skulle spinna vidare på Quickstars tråd och se om vi kan finna de hingstar som finns tillgängliga för svenska stoägare och...
Svar
6
· Visningar
1 369
Senast: QuickStar
·
Avel Hej hästkamrater, Min fritid ska vara och är en aktiv fritid. Man, hus från 1 Maj, hundar och häst - en häst som jag sökt efter en...
Svar
9
· Visningar
1 094
Senast: QuickStar
·
B
Avel Undrar om någon vet huruvida welshen Paddock Camargue är homozygot för skimmel, d v s bara får skimmelföl?
Svar
2
· Visningar
1 077
Senast: Cosmick
·
Avel Är det någon som vet något om avkommorna till Glansevin Gadabout. Jag tänkte mest på prestationer men också hur dom är psykiskt.
Svar
6
· Visningar
2 551
Senast: Cosmick
·
Avel Sökte lite men fann inget som passade så jag startar en egen tråd.. Hur eftertraktat är det med trak-blod i ridhästarna i dag? I...
2
Svar
31
· Visningar
3 531
Senast: Cosy
·
Avel Någon som vet något om dessa hingstar? Har läst en del på norska linkar då jag vet att de står här i Norge. Men finner inte så mycket...
Svar
4
· Visningar
1 153
Senast: Diplomaten
·
P
Avel Funderar lite på att betäcka mitt sto. Vill gärna ha lite tips på passande hingstar. Lite om stoet. e: Artist ue: Robin z -...
2
Svar
35
· Visningar
3 139
Senast: Prestige_
·
Avel Nygodkända av ASVH Hingst Stbnr Född Härstamning Ägare Importör Rousseau 95328 1998 e.Ferro u.ZsuZsa - Roemer Harmony Sporthorses...
Svar
0
· Visningar
1 543
Senast: KickiH
·
D
Avel http://www.billdalsridklubb.com/us/Midway.htm Blev hänvisad till den här sidan här om dagen av en vän som rider på BRK i Göteborg med...
6 7 8
Svar
144
· Visningar
42 231
Senast: ameo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Guldfasanerna
  • Hjälp!