Avel

Om hästavel, hästraser och avelshingstar. Huvudmoderator: Görel

Filtrera med prefix:

Avel Jag har ett litet sto som jag skulle vilja betäcka med De la Gardie.. Men då jag inte är så superhaj på det där med exteriört osv så...
Svar
10
· Visningar
1 783
Senast: Sock
·
C
Avel Hej, Har letat på olika sidor för att få svar på min fråga men det är sååå luddigt!:cool: Tog ett föl på mitt halvblodssto, hennes...
2
Svar
26
· Visningar
5 052
Senast: poloplayer
·
L
  • Låst
Avel Hej Jag har ett sto f:1997 som är efter en hingst som enligt uppgift hette Cailor Sailor, Seilor eller Ceilor. Han lever inte längre...
Svar
6
· Visningar
1 135
Senast: ameo
·
Avel Jag ska betäcka mina två ston nu i vår och ingen utav dom har haft föl innan. Är det mycket större chans att dom blir dräktiga om jag...
Svar
3
· Visningar
1 167
Senast: CK
·
Avel Film http://www.hanshorn.com/en/stallions/ustinov/video/ Vilken häst! Är helt såld på honom! :love: Så vacker och vilken...
Svar
14
· Visningar
3 755
Senast: ZanMiguel
·
Avel Då en häst jag tidigare skött fick spatt och ännu används i avel så blev jag lite nyfiken och började forska mer på denna sjukdom...
Svar
2
· Visningar
1 183
Senast: Welsh
·
P
Avel har ett sto på 3 år som ev. ska betäckas efter tre års testet. men vet inte med vilken hingst :confused: hon är e: rubinrot ue:sack...
Svar
2
· Visningar
865
Senast: prallan
·
Avel Jag har en liten tjej som är född i maj, så hon är inte ett år än. Har sett en tid att hon är för mullig. Tog in henne i stallet i em...
Svar
3
· Visningar
917
Senast: prallan
·
Avel Vad lämnar dessa hingstar för avkommor? Pablo känner jag inte till direkt, däremot Pontus är väl en hingst av den äldre stammen som...
2
Svar
20
· Visningar
2 153
Senast: Mia_R
·
B
Avel hejsan . har ett halvblods sto . e.Pontus u.Butterfly. jag hittar tyvärr inte så mkt information om ngn av dessa hästar. ngn som vet...
Svar
6
· Visningar
981
Senast: ameo
·
S
Avel Som rubriken lyder "vad skulle ni säga om denna stam?" Skulle vilja veta vad ni tycker om stammen på mitt sto bra, dålig? Har tänkt...
4 5 6
Svar
102
· Visningar
7 371
Senast: Roten
·
Avel Hur lång tid tar det efter att stoet är visat tills hon får sitt nummer? Mitt sto visades i augusti på fölvisning och jag har ännu inte...
2
Svar
35
· Visningar
3 154
Senast: Orkan
·
Avel Tänkte slå ihop två trådar i en för att vara lite effektiv :) 1: Betäckningssiffror: Hittade lite om dessa på asvh:s hemsida, men det...
Svar
6
· Visningar
1 165
Senast: Pisan
·
Avel Jag har bestämt mig för att betäcka min häst nästa år (2010). Jag har förut aldrig avlat, dock har jag erfarenhet av föl + sto när ungen...
Svar
6
· Visningar
1 609
Senast: lady_vip
·
Avel sökte för skoj skull och tänka skicka bild på mina hästar på blup-sidan, får en smärre chock när jag ser siffror därnere på den ena...
Svar
9
· Visningar
1 640
Senast: Görel
·
J
Avel Hej! Jag har jättesvårt att se när mitt sto brunstar, hon beter sig inte på något annorlunda sätt och det syns inte i boxen... finns...
Svar
15
· Visningar
1 704
Senast: Snowball
·
Avel Jag skulle vilja ha lite info om dessa hingstar. När det gäller Tsarevitj känner jag att jag har rätt bra koll på honom själv, men...
Svar
6
· Visningar
1 340
Senast: poff
·
Avel Jag behöver en plan B till mitt sto, vilket då innebär att välja en hingst. Hon är e.Bonaparte- Carriär - Abbé, ganska långlinjerad...
2 3
Svar
41
· Visningar
2 749
Senast: lady_vip
·
M
Avel Önskar försalag på hingst till mitt c:a 163cm fux sto e. Judex**-Elizar-Vagabond-Prince Fair**. Vill ha en trevlig avkomma till mig...
2
Svar
21
· Visningar
2 398
Senast: Mabuse
·
M
Avel Hade bestämt mig för att inte betäcka i år men så trillade jag in på waldhofs hemsida och fick syn på Faustinus. Hur är han i...
Svar
3
· Visningar
2 247
Senast: missan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Kattbilder #10
  • Senast tagna bilden XVI
  • Guldfasanerna