varmblodssto!

Sv: varmblodssto!

Man undrar ju vart rasismen egentligen finns - om det nu skall diskuteras sådan.

Jag hoppas dock att ditt inlägg var ett försök till att vara rolig eller nån sorts ironi.

Man undrar ju vart rasismen egentligen finns - om det nu skall diskuteras sådan.

Jag hoppas dock att ditt inlägg var ett försök till att vara rolig eller nån sorts ironi.

gissa..................................

Stuterier tar ju nästan alltid föl som ska säljas, eller kan säljas endera dagen. Det ser jag inget fel i. Men att ta föl på ett sto som inte har någon merit eller annan kvalitet som passar i aveln och dessutom planera att sälja fölet direkt, det ser jag inget syfte med.

Skrev ju det inom parentes, att det är undantag för hästar med bra stam osv.

Liknande trådar

Avel Nu vet jag att det finns trådar om travarkorsningar redan, men de jag hittade var från typ 2008, och funderar mer specifikt om just mitt...
2 3 4
Svar
65
· Visningar
13 696
Gnägg Jag börjar fundera lite lätt på vad min nästa häst ska bli. Jag har varit medryttare som ungdom, ridit på ridskola, jobbat utomlands med...
Svar
10
· Visningar
1 166
Senast: linlar1
·
Ekonomi & Juridik Hej! Någon som var lite koll på hur jag kan gå tillväga i min situation. Långt inlägg men tyvärr nödvändigt för att förklara hela...
2 3
Svar
57
· Visningar
11 347
Avel Jag har ett dilemma och skulle uppskatta åsikter utifrån! Jag har ett, i både mina och andras ögon, fantastiskt sto e quite easy. Hon...
4 5 6
Svar
102
· Visningar
16 372

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka