Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Kläder & Bli fin Jag har köpt ett par chelsea boots från Dr Martens och lädret känns så omedgörligt. Någon som vet om deras kängor/boots/skor brukar bli...
2
Svar
39
· Visningar
10 912
Senast: mandalaki
·
Samhälle Hamnade i en intressant diskussion för ett tags sedan som jag gått och grunnat på. Vad gör vi om tex ryssen anfaller? Säg att ryssen...
22 23 24
Svar
472
· Visningar
25 719
Trädgård & Växter Jag har två fina palettblad som nu plötsligt börjat dö. En china rose och en combat, om det spelar nån roll. Bladet torkar och faller...
Svar
6
· Visningar
1 316
Senast: Eli
·
Juridik & Ekonomi Finns det någon nackdel att binda lån på ett år? Annan än att man riskerar att betala mer än vad den rörliga räntan är?
2
Svar
33
· Visningar
1 816
Senast: Unafraid
·
IT & mobiler Jag administrerar en sida på Facebook, en sida som skulle göra sig bra i en del grupper. Jag kunde då kommentera som sidan och inte som...
Svar
5
· Visningar
2 631
Senast: em-pirre
·
Mat Går det att byta ut japansk soya mot kinesisk soya i ett recept?
Svar
11
· Visningar
8 867
Senast: Hyacinth
·
Samhälle Många e-handlare låter en välja vilket utlämningsställe de ska skicka paket till, men många ger inte alls det alternativet. Jag får ofta...
2 3
Svar
43
· Visningar
15 981
Senast: lil-sis
·
Skola & Jobb Jag ska gå med i ett fackförbund tänker jag. Min AG har avtal med två förbund, Kommunal och Vision. Kommunal har förhandlingsrätten på...
Svar
1
· Visningar
360
Senast: Hermelin
·
Skola & Jobb Får en arbetsgivare verkligen teckna ett avtal med en tredje part utan mitt medgivande till det avtalet? Som jag dessutom efter en tid...
Svar
18
· Visningar
1 608
Senast: Cattis_E
·
Kropp & Själ Så här i mörka november, vad har ni för tips på energivande aktiviteter att göra i vardagen?
Svar
15
· Visningar
1 643
Skola & Jobb Vad har ni för policy på er arbetsplats där det även jobbar folk med utlänsk härkomst? Vi ska prata svenska under arbetstid och i...
5 6 7
Svar
131
· Visningar
11 366
Senast: SaraMara
·
Kropp & Själ Hur funkar det? Är ni nöjda? Skulle ni rekommendera det? Funderar på att gå med i det men vill höra lite erfarenheter om det
2 3
Svar
42
· Visningar
5 057
Senast: Ms_Antrop
·
Samhälle Jag pendlar med cykel på skånetrafiken och använder deras månadskort i appen. Senaste dagarna har det varit strul med appen och det går...
2
Svar
20
· Visningar
2 661
Senast: Butros
·
Mat En jätteudda fråga kanske? Jag har en otroligt fin (och dyr) sockerkaksform jag fick för flera år sedan, den ser ut såhär: Tyvärr har...
2
Svar
26
· Visningar
3 343
Senast: Lager
·
Skola & Jobb Jag har fått ett jobberbjudande av en arbetsgivare som inte har kollektivavtal och har börjat fundera på vad det egentligen innebär. Vad...
2
Svar
22
· Visningar
2 633
Senast: sjoberga
·
  • Låst
Tjatter Jag förbereder dagens arbete och undrar om sändningen (jobbrelaterad) kommer att anlända idag... den skulle ha kommit i torsdags men...
99 100 101
Svar
2 003
· Visningar
95 356
Senast: Anna
·
Svar
262
· Visningar
16 467
Senast: Mabuse
·
Kropp & Själ Jag har hyfsat dålig känsel i ett par fingertoppar, det här är relativt nytt. Jag har generellt ganska kass blodcirkulation, men det här...
2
Svar
32
· Visningar
6 281
Senast: Unafraid
·
Fordon Är det vettigt att köpa en ny bil att ha lån på? Allt är såklart relativt men hus kommer jag aldrig köpa, har inga lån nu och en bra...
2
Svar
22
· Visningar
1 529
Senast: Beckham
·
Samhälle Jag vet att det på buke och i andra sammanhang framförs att det minsann inte är dyrare att äta ekologiskt än inte, och det antyds att...
33 34 35
Svar
686
· Visningar
44 287
Senast: Petruska
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stil på bostad för uthyrning.
Tillbaka
Upp