Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Kropp & Själ Mamma har problem med att klippa tånaglarna så jag funderar på att köpa en elektrisk nagelfil till henne. Någon som har testat och vad...
Svar
1
· Visningar
302
Senast: hastflicka
·
Trädgård & Växter Maken hade med sig två blommor när vi flyttade ihop. Vad sjutton är det för nåt? Stora taggiga blad. De börjar bli för stora för...
Svar
12
· Visningar
1 485
Senast: hastflicka
·
Samhälle Om 2 år tänkte jag (om jag har råd) byta ut min nuvarande gamla diesel-saab. Jag är jättenöjd med den, men nu kör jag mer korta sträckor...
2
Svar
28
· Visningar
2 169
Senast: Philosophia
·
Mat När man skålar med någon vid en middag t.ex. så förväntas man "klinga" med glsasen mot varandra. Varför gör man så? Jag glilar det inte.
2
Svar
31
· Visningar
5 295
Kropp & Själ Jag har åkt av hästen och brutit armen precis under axeln. Smärtan är fruktansvärd. Jag har fått en slinga samt ett recept på oxycontin...
10 11 12
Svar
228
· Visningar
30 348
Senast: Alexandra_W
·
Hemmet Ja, som sagt, var kan jag hitta en lång ljusslinga? För inomhusbruk. Inte en sådan en har på balkong, i julgran, osv med många pyttesmå...
Svar
6
· Visningar
747
Senast: dobbis
·
Hemmet Kan man göra det? Hittar inga instruktioner på nätet. Har en kran med en färdig utgång där den tidigare ägaren till lägenheten hade en...
Svar
10
· Visningar
1 388
Senast: bettysmatte
·
Fritid Efter att ha fått ett DNA-test i present (väntar på resultatet) och börjat titta på släktforskningsfunktionerna några generationer...
2
Svar
24
· Visningar
1 821
Senast: bettysmatte
·
Samhälle Jag skulle vilja lära mig lite arabiska: enkla fraser, räkneord och sådär. Laddade ner Mondly, som föralldel verkar okej, men det verkar...
Svar
7
· Visningar
764
Senast: Trissa
·
Fritid Nån som vet om Skansen har sina hus öppna bara för vuxna nångång? Var där i måndags, bl.a på en otroligt intressant liten "föreläsning"...
Svar
3
· Visningar
788
Senast: Jeffery
·
Skola & Jobb Då kanske man ska välja ett jobb där det inte behövs personal varje dag oavsett om det är jul eller inte. Är folk på riktigt så dumma?!
6 7 8
Svar
155
· Visningar
11 675
Senast: fio
·
Samhälle Jag ska ringa imorgon, men för att få en god natts sömn hade det varit skönt med ett lugnande svar. Lamineringsmaskinen åt upp en ca fem...
Svar
6
· Visningar
731
Senast: Monkie
·
Kropp & Själ Är det nån här som testat det? Antingen via video eller chat. Funderar på om det kan vara nått för mig som stressar så för att åka iväg.
Svar
4
· Visningar
558
Senast: MissFideli
·
Kläder & Bli fin Köpte ett par skor, walkingskor tror jag det är. Enda problemet med dom är att lästen är rätt smal och en uppbyggnad på sulan ligger åt...
Svar
9
· Visningar
1 600
Senast: Niyama
·
Kropp & Själ Undrar om någon upplevt något liknande... Har under de senaste veckorna fått konstiga anfall. De varar bara ca 20-30 sekunder och det...
Svar
17
· Visningar
2 883
Kultur Tror ni det finns? Eller är det bara att slänga? Från 2014 och tidigare.
Svar
2
· Visningar
347
Senast: yamyam
·
Relationer Vad är hemligheten bakom att lyckas i långa relationer? Alltså inte att bara vara i en långvarig relation utan att faktiskt trivas i...
13 14 15
Svar
287
· Visningar
37 095
Senast: monster1
·
Kropp & Själ Jag har långt och mycket hår som jag nästan alltid tuperar och stylar i väldigt höga 60-tals frisyrer à la Brigitte Bardot, därför är...
Svar
2
· Visningar
506
Skola & Jobb Jag har hoppat på en distanskurs på en högskola och ska under denna termin skriva en rapport som en av uppgifterna i kursen. Och jag har...
Svar
3
· Visningar
695
Senast: fejt
·
Kläder & Bli fin Sitter och kollar efter kängor till mig. Jag är lite trött på att bli blöt om fötterna när vi går i skogen. Mina vandringskängor är inte...
Svar
10
· Visningar
568

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stil på bostad för uthyrning.
Tillbaka
Upp