Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Kropp & Själ Jag tänkte att någon här kanske kan ha någon idé om varför det kan bli så, och om det finns något man kan göra åt det, andra mediciner...
Svar
11
· Visningar
3 067
Senast: SiZo
·
Fritid Ska till Las Palmasanaria. Undrar om någon har tips på trevliga restauranger eller utflyktsmål? Vi kommer inte att hyra bil. Vi är två...
Svar
2
· Visningar
346
Senast: nickan1
·
Skola & Jobb Alla vitsiga och smarta vänner, jag behöver er hjälp! På mitt jobb så ska jag sätta upp lappar i närförråden om att man ska försöka...
2
Svar
32
· Visningar
1 777
Senast: Luff
·
Kultur Yaaaay..... 25 september är det dags igen... Bonde söker.....
Svar
12
· Visningar
1 494
Senast: Bison
·
IT & mobiler Råkade trycka på något så att menyn man kan dra ner från längst upp med snabbåtkomst till t.ex att slå på internet, wifi och...
Svar
0
· Visningar
270
Senast: nickan1
·
Kropp & Själ Vad har ni som knaprig topping eller tillbehör till er nattgröt/over-night-oat. Kommit in i en grötperiod men saknar lite knaprigt...
Svar
3
· Visningar
442
Senast: Pilot
·
Skola & Jobb Jag med. Både på jobbet och privat. Min chef ställde sig utanför mitt och min närmaste kollegas kontor igår; "-Hörrni horungar, nu är...
18 19 20
Svar
382
· Visningar
35 751
Senast: mandalaki
·
Kropp & Själ Nu behöver jag Dr. Bukes hjälp, jag tror jag har lyckats göra någon form av kraschlandning. Denna vecka har jag varit förkyld och...
Svar
19
· Visningar
1 890
Senast: Petruska
·
Fritid Jag tänkte höra om det finns någon bukefalist som har några tips på restauranger/barer/sevärdheter (förutom de kända och självklara) i...
Svar
7
· Visningar
542
Senast: prallan
·
Hemmet Jag försöker hjälpa en god vän som ska göra om i tvättstugan. Hn tänker ha en bänkskiva efter ena långsidan och trådkorgar under...
Svar
1
· Visningar
925
Senast: MiniLi
·
Samhälle En het potatis, öm punkt och något där min omgivnings åsikter ligger så galet, galet långt ifrån min magkänsla. Jag har så vänligt fått...
4 5 6
Svar
109
· Visningar
7 634
Kropp & Själ Jag tror inte jag är helt ensam om det här, så jag hoppas att någon sitter inne på ett tips, eller en teori. Alltså det här med höst...
Svar
5
· Visningar
476
Senast: Cattis_E
·
IT & mobiler Hur gör jag rent praktiskt för att skaffa en separat fb-sida för min hobby (travhästar) Och så följdfrågan, vad är bra att tänka på...
Svar
6
· Visningar
1 138
Senast: hoppsann
·
Juridik & Ekonomi Vi har haft jättstora problem med vår enda toalett (hyresrätt). Senaste året har det blivit stopp 6 gånger så vi fått ringa ut jouren...
2
Svar
21
· Visningar
3 998
Senast: BernT
·
Relationer på sjukhus delar män och kvinnor i alla åldrar rum. Är det bara jag som tycker det är märkligt och lite obehagligt? som ung tjej att...
5 6 7
Svar
138
· Visningar
16 774
Senast: vallhund
·
Kropp & Själ Efter MR av min ländrygg veg jag nu att det finns en "platt och buktande" och en bara lite buktande disk i det område där jag sedan...
Svar
12
· Visningar
1 318
Senast: ameo
·
Kropp & Själ Jag ska skicka in kvitton för sjukhusbesök till mitt försäkringsbolag (de ersätter sånt så det vet jag) men jag har två försäkringar, en...
Svar
4
· Visningar
785
Senast: BernT
·
Hemmet Behöver ventilera lite och gärna få synpunkter, inte den bästa rubriken, men men, och ursäkta för ev rörigt inlägg. Såhär är det. Jag...
2
Svar
20
· Visningar
2 652
Kultur Alltså jag menar tv-serier med en bra dialog, där folk inte bara yrar runt och skriker till varandra. Det är frågan om hur många gånger...
2 3 4
Svar
64
· Visningar
5 567
Senast: _Taggis_
·
Skola & Jobb Kom såklart på denna fråga nu när jag inte kan fråga någon på kontoret... Jag jobbar som personlig assistent, och eftersom våran...
Svar
2
· Visningar
916
Senast: Tonto
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stil på bostad för uthyrning.
Tillbaka
Upp