Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Hemmet Har problem med en taklampa i hallen, de går helt enkelt inte att stänga av. "Släcker" vi så går ljusskenet ner men det flimmrar. Gått...
Svar
10
· Visningar
968
Senast: Myzan87
·
Juridik & Ekonomi Jag har googlat, men jag blir inte klok på det här. En komplicerad situation i min familjekrets/släkt, gör det motiverat att jag går på...
Svar
7
· Visningar
857
Kropp & Själ Jag funderar lite på preventivmedel av olika slag, och ja jag veeet att kondom är det enda som skyddar mot könssjukdomar. Och hitintills...
2
Svar
33
· Visningar
3 689
Senast: sthu
·
Fordon Kära buke, jag måste bara dubbelkolla så jag har fattat rätt. Vi har fått en ny gata med vändplan. Ingen skyltning har funnits förrän nu...
Svar
5
· Visningar
761
Senast: gul_zebra
·
Skola & Jobb Jag har fått fantastisk mattehjälp tidigare och håller tummarna för det igen ;) Jag har börjat med trigonometridelen i Matte3c och jag...
Svar
7
· Visningar
573
Kropp & Själ Som rubriken säger, när allt blir för mycket, Trump, Syrien/Turkiet, Amazonas, klimatet, den alltmer öppna rasismen i Sverige, vad gör...
Svar
10
· Visningar
735
Hemmet Motsatsen till shopping tråden. någon mer som rensar hemma? Vi behöver rensa hela huset har alldeles för mycket grejer överallt 🙈...
Svar
3
· Visningar
380
Senast: Scata
·
Hemmet Jag har flyttat till en lägenhet med kakelugn och tänkte använda den som främsta värmekälla under hösten/vintern :) Spjället ska...
Svar
11
· Visningar
2 683
Senast: Korven
·
  • Låst
Relationer Ny tråd :) Var med N och lille pudel i skejtparken hela kvällen igår. Väldigt mysigt! Blir mer och mer förtjust... väldigt jobbigt...
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
232 794
Senast: pepp
·
Tjatter ”Bonde söker fru” – så gick det sen Kärleksavslöjandet ✓ Planerna Märkliga bilderna Sorry, kunde inte låta bli :devil:
Svar
0
· Visningar
744
Senast: vallhund
·
Samhälle Jag har tidigare prenumererat på The Economist men slutade då jag inte hann med att läsa den. Jag saknar dock att få ett lite annat...
Svar
0
· Visningar
288
Kropp & Själ Jag har precis skaffat linser då jag inte alltid vill ha glasögon då det är krångligt vid vissa tillfällen, tex vid en del övningar på...
2
Svar
31
· Visningar
3 180
Senast: Riru
·
R
Skola & Jobb Imorgon vill jag sätta mig och plugga direkt efter jobbet så jag är på jakt efter ett bra café nära Mariatorget där jag kan sitta. Någon...
Svar
10
· Visningar
1 149
Senast: Rosett
·
Kropp & Själ Har ni förslag (klart ni har!) på lyxiga, roliga, härliga hotellvistelser i södra Sverige? Behöver komma iväg över en natt och ta det...
2
Svar
29
· Visningar
3 007
Senast: Ridinglady
·
IT & mobiler Någon som kan förklara det för jag förstår verkligen inte? Vad är det som gör att så många blir beroende av det? Varför är just WoW så...
Svar
8
· Visningar
1 028
Senast: Mirre
·
Trädgård & Växter Som rubriken lyder, vad kan ha hänt med vårt relativt nyplanterade plommonträd? Alla grenar och toppen är avknipsade. Det är väldigt...
Svar
14
· Visningar
1 398
Relationer Jag är en gammal användare, med helt nytt konto för anonymitet. Känner mig så otroligt rådvill och vad kan vara bättre än att fråga i...
6 7 8
Svar
153
· Visningar
23 118
Senast: Petruska
·
Skola & Jobb Jag har sedan ett par år tillbaka jobbat som hundförare inom bevakningsbranschen. Anledningen till att jag kom in på den banan var för...
2 3
Svar
40
· Visningar
4 076
Senast: AraSlei
·
Kropp & Själ För något (några?) år sedan gjorde något märke reklam för ”en tyst italienare” dvs en tyst hårfön av italienskt fabrikat. Minns tyvärr...
Svar
4
· Visningar
1 221
Senast: Hyacinth
·
Skola & Jobb I augusti blev jag erbjuden en tjänst inom försäljning på ett konkurrerande bolag till det jag arbetar på nu. Min chef kontrade med ett...
2
Svar
33
· Visningar
3 789
Senast: Petruska
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stil på bostad för uthyrning.
Tillbaka
Upp