Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Kultur Jag har inte skrivit på engelska eller inte akademiskt på ett antal år. Funderade på om jag fortfarande kan skriva öht. Satte mig ner...
Svar
14
· Visningar
1 752
Senast: Tonto
·
Relationer Någon som lyssnat? Det låter helt overkligt? Kan det vara sant?
Svar
0
· Visningar
593
Senast: Blå
·
Samhälle Förresten stötte precis på den här artikeln. Intelligensen hos män(iskor?) IQ sjunker, istället för att som före 80-talet öka för varje...
Svar
11
· Visningar
1 088
Senast: Badger
·
Samhälle I flygskammens skämsvatten börjar så nu andra frågor poppa upp. Äntligen, förra året fanns vid googling på internets klimatpåverkan få...
3 4 5
Svar
93
· Visningar
6 479
Senast: Exile
·
Kropp & Själ Har någon något bra tips på en liquid bronzer eller tinted moisturizer? Hade en bra en i resestorlek från benefit, men nu är den tyvärr...
Svar
0
· Visningar
214
Senast: MCP
·
Fritid Alltså överallt annars brukar jag vara rätt chill med att boka boende när jag är på resande fot men just London känns så himla stort och...
2
Svar
26
· Visningar
2 337
Senast: Jocelyn
·
Skola & Jobb mer än att titta på Nidrasdomen och äta fisk? Ska dit på jobbmöte. PS: Någon som känner till en bra fiskrestaurang?
Svar
9
· Visningar
993
Senast: fejko
·
Samhälle Läste den här analysen angående årets nobelpristagare i litteratur och började fundera, ska alla som gör något tillräckligt bra prisas...
Svar
0
· Visningar
388
Senast: Sharpless
·
Hemmet för att få bort hår från tvätten. Är det någon som har provat? Tips på andra bra sätt? 😺🐶🐴
Svar
3
· Visningar
515
Senast: Sleepy
·
Kropp & Själ Jahapp. Ytterligare en morgon när hela världen snurrar. Det är inte roligt alls. Dessutom mår jag illa, så igår satt jag hukad över...
Svar
12
· Visningar
1 355
Senast: tanten
·
Samhälle Efter debatt och beslut på Centerstämman så har manlig omskärelse diskuterats både bland vänner och i media. Jag vet inte riktigt vad...
16 17 18
Svar
357
· Visningar
30 177
Senast: Badger
·
Kropp & Själ Äter omega 3 kapslar + några andra kosttillskott och kapslarna (speciellt omega 3) är ju enorma! Går okej att svälja men de typ fastnar...
2
Svar
20
· Visningar
5 237
Senast: Smulis
·
Samhälle Ska prova hålla mig kort. Jag och sambon hade presentkort på ett närliggande hotell så vi bestämde oss för att boka in det hotellet...
2 3 4
Svar
60
· Visningar
7 664
Senast: Is
·
IT & mobiler Kan man diska vattenbehållaren i diskmaskinen tro? Hittar varken bruksanvisningen eller något när jag googlar. Borde ju gå tycker jag...
Svar
4
· Visningar
554
Senast: Zinfernia
·
Trädgård & Växter Vad kan jag odla i min fönsterkarm? Vitlök, örter vet jag, men vad mer? Kan jag använda vanlig blomjord?
Svar
7
· Visningar
3 215
Senast: MiaMia
·
Mat Vad är hemligheten? :D Jag har provat ett gäng olika recept men aldrig blivit helt nöjd, samtliga recept går ganska snabbt att göra och...
Svar
12
· Visningar
1 586
Senast: hastflicka
·
Kropp & Själ Hösten kom med värk. Jobbar på kontor och vill ha ledigt snygga kläder. Helst går jag runt i jeans och en snygg tröja till på jobbet...
Svar
8
· Visningar
951
Senast: Diabetikern
·
Samhälle Min döda pappas fru är dement, troligen orsakat av långvarig alkoholism. Hon har inga släktingar alls. Kvar är jag och mina syskon...
2
Svar
35
· Visningar
4 746
Senast: Samba
·
Skola & Jobb Jag har räknat med att få ett återkrav från CSN för vårterminen för två år sen. Jag fi k jobb en månad in på terminen och stoppade...
Svar
10
· Visningar
2 136
Senast: fio
·
Kropp & Själ Hej nu i helgen natten mellan lördag och söndag så tog min väns bror det sista ande taget efter en lång tids sjukdom han var en kämpe...
Svar
14
· Visningar
1 398
Senast: Bulldoozer
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stil på bostad för uthyrning.
Tillbaka
Upp