Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Samhälle Mänsklig aktivitet värmer upp det globala klimatet. Många forskare tror nu att vi står mycket nära den brytpunkt där uppvärmningen blir...
Svar
6
· Visningar
1 688
Senast: Exile
·
Relationer Kände att jag ville inte ställa mig fråga i Dejtingtråden och kapa den. Har funderat en hel del på sistone med det här med dejting. Om...
4 5 6
Svar
110
· Visningar
9 618
Relationer Men uuu, tjejen Sten va med innan mig hade testat positivt för klamydia. 😶 Men borde väl inte va nån fara för honom eller mig när dom...
2
Svar
36
· Visningar
2 900
Senast: lil-sis
·
Kläder & Bli fin Jag är en typisk jeanstjej, men älskar att vara ute i naturen och går många och långa promenader med och utan barnen. Inser att ett par...
2 3
Svar
50
· Visningar
6 567
Senast: lilstar
·
Trädgård & Växter Här är det vår i luften, 12 grader och jag känner att det är dags att börja fundera på vad man ska ha på balkongen i år. Jag har nästan...
8 9 10
Svar
180
· Visningar
15 733
Senast: Acer
·
F
Samhälle Vilken otrolig förlust och sorg för Sverige. Vila i frid, å du modiga, färggranna kvinna.
2
Svar
39
· Visningar
3 526
Senast: cirkus
·
Skola & Jobb Det har visats att flickor får högre betyg än pojkar för samma resultat i grundskola och gymnasium. Det är väl betygens variant av...
4 5 6
Svar
108
· Visningar
7 176
Senast: Badger
·
F
Samhälle Jag läser en internationell master inom hållbar utveckling på distans, vilket bland annat innebär att vi varannan vecka ska diskutera...
13 14 15
Svar
299
· Visningar
17 653
Senast: Fruentimber
·
Fritid Vi vill åka bort över nyår och uppleva lite vinter. Ingen av oss åker utförs mer än ytterst hjälpligt så svindyra fjällresor känns...
Svar
19
· Visningar
1 229
Senast: Jossan_92
·
IT & mobiler Jag har provat en stegräknare den senaste veckan men den funkar inte som den ska. Exempelvis mätte den upp fler steg på en kortare...
2 3
Svar
43
· Visningar
3 951
Senast: em-pirre
·
Fritid Är det någon som har provat att tvätta till exempel fleecetröjor i 60 grader och har de överlevt?
2
Svar
32
· Visningar
12 205
Senast: TinyWiny
·
Samhälle Ja, hur gör ni? Jag tycker det är så obegripligt svårt innan man befriat sig från en sån. Konfrontation med bevis hjälper verkar göra...
2 3
Svar
47
· Visningar
6 341
Senast: Jojo
·
Kropp & Själ Undrar om nån här tagit/tar den och vill dela med sig av erfarenheterna? Är medveten om att det är individuellt men vore bra att få läsa...
Svar
11
· Visningar
13 041
Senast: mandalaki
·
Kropp & Själ Ska försöka att inte skriva en hel roman. Jag har antagligen haft rls från tonåren men inte förstått vad som var fel och läkaren...
Svar
3
· Visningar
1 583
Senast: Skorpis_8
·
Kropp & Själ Vaknade i natt av att jag hade ont i magens nedre del. Känns ungefär som mensvärk, men grejen är att mensen upphörde för ca 1,5 år sen...
Svar
3
· Visningar
982
Senast: Texaz
·
Mat Jag överväger starkt att bli vegetarian, eller kanske till och med vegan på rund av djurskyddsskäl. Egentligen tycker jag inte om kött...
Svar
8
· Visningar
1 112
Senast: _Taggis_
·
Skola & Jobb Lite som spinoff på tråden om att inte använda Internet nästa år kom jag att fundera på vilka jobb som skulle funka utan. Skulle ditt...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
3 997
Fritid Jag la vantarna på några gamla symaskiner för ett tag sedan, i någon slags vilseledd förhoppning om att jag skulle kanske möjligen på...
83 84 85
Svar
1 689
· Visningar
105 180
Senast: Buck
·
Hemmet Behöver sätta ut lite fällor i stallet. Men vad är bäst att sätta dit för lockbete? Vad är det mest oemotståndliga som finns för en mus...
2
Svar
28
· Visningar
2 490
Senast: turbofling
·
IT & mobiler Nu är dom satans sadeltjuvarna igång igen och jag vill skaffa en GPS-tracker att gömma på den enda av mina sadlar som är värd någon...
Svar
0
· Visningar
470
Senast: Angel
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stil på bostad för uthyrning.
Tillbaka
Upp