Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Kultur Försöker hitta en öåt men minns varken vad den eller bandet som gör den heter. Hjälp! Killen som sjunger sitter i en orange overall...
Svar
4
· Visningar
810
Senast: Mirre
·
Fritid Jag och sambon har flera gånger pratat om att prova på någon slags kampsport tillsammans, eftersom det av oklar anledning är något som...
2
Svar
30
· Visningar
1 864
Senast: Lady_S
·
Fritid Hupp hupp. Nyss anlänt till Stockholm då jag ska på utbildning i morgon. Vill ju inte bara hänga på hotellet utan faktiskt se lite...
2
Svar
20
· Visningar
1 584
Senast: Raderad medlem 68338
·
Kropp & Själ En sak som jag återkommande funderar över är vad som definierar en nära relation. Om någon säger till exempel "jag och min mamma står...
Svar
13
· Visningar
2 016
Senast: Ramona
·
Tjatter Ska mata fiskarna och sedan hoppa i säng. Tuff arbetsvecka nästa vecka. Jobbar mån, ons-mån Ledig bara tis
98 99 100
Svar
1 999
· Visningar
101 881
Senast: tanten
·
  • Omröstning Omröstning
Juridik & Ekonomi Tänker då på abonnemang som Storytel, Netflix,träningskort och liknande. Brukar du reflektera över om du behöver alla varje månad?
2 3 4
Svar
61
· Visningar
4 802
Senast: Saigon
·
Samhälle Finns det någon här som fattar vad jag inte fattar? Häromdagen läste jag någonstans att Nordkoreas president hade företagit en...
Svar
18
· Visningar
1 582
Senast: swemale
·
Fordon Kära buke, jag har problem och min första instinkt var såklart att vända mig hit! Igår kom jag ut till den hyrbil jag kör runt i, i...
Svar
4
· Visningar
2 453
Senast: Saija
·
Fordon Nu är sommaren slut på riktigt och vi flyttar hem från stugan 🍁🍂🍂 Men hur gör vi med maten då? Tänker mest kryddor och saker till att...
2
Svar
21
· Visningar
1 706
Senast: kakan89
·
IT & mobiler Jag letar efter en lösning för uppvärmning av väldigt lite utrymme (tom garderob à 2m2). Innertemperaturen är nu på ca 20 och jag...
Svar
15
· Visningar
1 899
Senast: hoppsann
·
Kropp & Själ Njä, inte sånna där som gör allt rött utan vanliga glasögon som gör allt tydligare i regnigt mörker. Brukar vara gula tror jag. Är det...
Svar
3
· Visningar
404
Senast: hastflicka
·
IT & mobiler Alltså jag blir snart galen! :banghead::confused::crazy: Jag är väl inte världsbäst på excel men nu har det verkligen gått i baklås. Om...
Svar
8
· Visningar
1 057
Senast: ameo
·
Skola & Jobb Jag har sådan fruktansvärd vånda....Jag jobbar inom vården och bytte jobb i okt. Jag kände på förra jobbet att jag jobbat för länge med...
Svar
5
· Visningar
1 144
Senast: Krans
·
Kultur Spinoff/ännu en tv-tråd. Två serier som jag aldrig förstod grejen med var: Breaking bad - fick cancerångest samt tyckte bara det var...
10 11 12
Svar
228
· Visningar
16 365
Senast: Lazio
·
IT & mobiler Jag behöver hjälp. Mest troligt måste jag hitta nya drivrutiner för min pekplatta på min bärbara Fujitsu. Det fungerar att röra musen...
2
Svar
25
· Visningar
1 310
Senast: Asko
·
Kropp & Själ Hej! För några veckor sedan gick min - alldeles, alldeles för unga - mamma bort helt oväntat i en massiv hjärnblödning. Jag hade pratat...
2
Svar
20
· Visningar
2 948
Senast: Pipleksak
·
Trädgård & Växter Jag är ute efter en hyfsat fin, medelstor, lättskött grön växt att ha i badrummet. Jag har provat med ampellilja som Google sa skulle...
Svar
15
· Visningar
1 318
Senast: Sel
·
Tjatter Som en avknoppare till tråden om måleri under Hem&Hobby. Vilket konstverk gillar ni allra mest och varför? Själv skulle jag just nu...
2
Svar
35
· Visningar
1 863
Samhälle Har på tvn i bakgrunden och där går ännu ett program (extreme home makeover) där fd militärer i USA verkar ha det svårt, de är hemlösa...
Svar
19
· Visningar
2 048
Senast: Ainon
·
Skola & Jobb Har ni engagerat er något i er lokala fackklubb på jobbet? Jag hann vara sekreterare ett kort tag i min förra fackklubb efter att bara...
Svar
16
· Visningar
1 001
Senast: trazel
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stil på bostad för uthyrning.
Tillbaka
Upp