Någon duktig på dator här?

Sorry, jag sitter på mobilen och länken funkar inte riktigt för mig - leder länken till en nedladdning av Alps Touchpad driver? Det verkar som att A555 har det programmet.
Ja det är en länk till den.
Det är inte jättekonstigt att det inte fungerar då man missar installera skiten. :angel:
Mina datorkunskaper är inte vad dom en gång var. TACK, nu är bäst!!!!:love:
 
Yay! Bra jobbat!
Hade aldrig gått utan den hjälp jag fått i denna tråd! Evigt tacksam, för jag blev förbannat irriterad på att det inte fungerade. Gjorde typ halva min kväll, och då dricker jag vin och fick besök. Jag hoppas du förstår betydelsen över att det fungerar igen! :rofl:
 
Hade aldrig gått utan den hjälp jag fått i denna tråd! Evigt tacksam, för jag blev förbannat irriterad på att det inte fungerade. Gjorde typ halva min kväll, och då dricker jag vin och fick besök. Jag hoppas du förstår betydelsen över att det fungerar igen! :rofl:
Högsta igenkännelsegraden :D:rofl:
 

Liknande trådar

IT & mobiler Katter är som många vet, väldigt duktiga på datorer. De kan troligen hitta fler funktioner än vad tillverkarna av dator och program...
Svar
15
· Visningar
1 634
Senast: MissFideli
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Det är bevisat. Fyra dagar. Fyra dagar provade jag att "jobba" 25%. 5:e dagen var jag hemma. Med en sån fruktansvärd värk i nacken...
Svar
5
· Visningar
1 957
Ekonomi & Juridik Någon som har nåt tips på hur jag nu ska gå tillväga? I november fick jag "överta" en lite av problemhäst (islandshäst) av en svensk...
3 4 5
Svar
99
· Visningar
13 305
Senast: Korven
·
Övr. Katt I början av juli lämnade vi våra båda katter till en vän på en skärgårdsö när vi åkte på semester. När vi kom tillbaka efter tre veckor...
Svar
12
· Visningar
3 425
Senast: MJLee
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stil på bostad för uthyrning.
Tillbaka
Upp