Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag ska börja räkna från och med nu hur många gånger du nämner 25-åringenJag har kommit hem från jobbet, barnet har cyklat till simträningen och 25-åringen har åkt hem.
Nu ska jag kolla på VC-hoppningen
ja, får hoppas på detSom jag fattat det är de på G nu
Fattar inte. Happiness är"Happiness is a skill!" Jag misstänker att detta kommer att bli mitt favoritcitat ur Mindfulness-boken .
Tänkte också börja simma igen, men nu har en vän lyckats övertala mig till att börja med brazilian ju jutsu.. Krävt privatlektioner av honom innan jag går med på att träna med okända.Åkte till simhallen och trängdes bland alla söndagsbadare.
Simmade 600 och slutade där eftersom det började knaka i axlarna.
Sedan har jag tillbringat lååååång tid i ångbastun med stretchning och i vanliga bastun bara för att njuta.
Jag har börjat simma igen eftersommaruppehållet. Målet är att komma upp i en km och simma det 2-3 dagar i veckan. Jag är ju utan jobb så jag har gott om tid. Att då lägga lite tid på mig själv känns helt ok.
Jodå, med mindfulnessmeditation kan man träna hjärnan att förskjuta negativa känslor (stress, irritation, ilska, osv) mot mer positiva känslor (entusiasm, nyfikenhet, intresse, glädje, osv).Fattar inte. Happiness är
Happiness kort och gott. Inget jäkla ”skill”
Jag röstar på simningTänkte också börja simma igen, men nu har en vän lyckats övertala mig till att börja med brazilian ju jutsu.. Krävt privatlektioner av honom innan jag går med på att träna med okända.
Känns osäkert, så blir nog simning till slut ändå.
Samtidigt känner jag just nu ett stort behov av att kunna försvara mig, är sjukt otrygg så skulle nog vara bra för att komma över saker som hänt.Jag röstar på simning
Då kan jag rekommendera krav maga för självförsvarSamtidigt känner jag just nu ett stort behov av att kunna försvara mig, är sjukt otrygg så skulle nog vara bra för att komma över saker som hänt.
Jaja funkar säkert. En grej som funkar är annars att skriksjunha till denna! AsbraJodå, med mindfulnessmeditation kan man träna hjärnan att förskjuta negativa känslor (stress, irritation, ilska, osv) mot mer positiva känslor (entusiasm, nyfikenhet, intresse, glädje, osv).
Man kan alltså träna sig till att bli lugnare och lyckligare (från "Mindfulness i vardagen" av Ola Schenström) .
Det kanske man skulle börja göra! Simma alltså. Simhallen ligger bara fem minuter från oss. Bra tips!Åkte till simhallen och trängdes bland alla söndagsbadare.
Simmade 600 och slutade där eftersom det började knaka i axlarna.
Sedan har jag tillbringat lååååång tid i ångbastun med stretchning och i vanliga bastun bara för att njuta.
Jag har börjat simma igen eftersommaruppehållet. Målet är att komma upp i en km och simma det 2-3 dagar i veckan. Jag är ju utan jobb så jag har gott om tid. Att då lägga lite tid på mig själv känns helt ok.