Vad gör vi del 106

Jag överlevde Ullared. Knappt. Blev ett täcke till ponny och ett paket papper till mig. Och en rulle tejp från Panduro. Gick ut hårt med shoppingen!

Vi var inne en sväng på NetOnNet. Maken tittade längtansfullt på en Fitbit Ionic. Det får bli en sån till födelsedagen. Ska prata med svärmor ikväll. Vi har redan beställt telefonen, men det måste ju gå att skicka tillbaka.
 
Nu ska jag image.jpg
 
Jag har tråkigt. Jag har suttit vid datorn och glott i stor sett hela dagen. Men jag har i alla fall diskat och hämtat in ved. Tyvärr är det fortfarande alltför många timmar kvar innan det är läge att gå och lägga sig.
 
Åkte till simhallen och trängdes bland alla söndagsbadare.
Simmade 600 och slutade där eftersom det började knaka i axlarna.

Sedan har jag tillbringat lååååång tid i ångbastun med stretchning och i vanliga bastun bara för att njuta.

Jag har börjat simma igen eftersommaruppehållet. Målet är att komma upp i en km och simma det 2-3 dagar i veckan. Jag är ju utan jobb så jag har gott om tid. Att då lägga lite tid på mig själv känns helt ok.
 
Åkte till simhallen och trängdes bland alla söndagsbadare.
Simmade 600 och slutade där eftersom det började knaka i axlarna.

Sedan har jag tillbringat lååååång tid i ångbastun med stretchning och i vanliga bastun bara för att njuta.

Jag har börjat simma igen eftersommaruppehållet. Målet är att komma upp i en km och simma det 2-3 dagar i veckan. Jag är ju utan jobb så jag har gott om tid. Att då lägga lite tid på mig själv känns helt ok.
Mer än OK!! Tid på sig själv är väl investerad tid ! (För hur ska man orka annars??)
 
Slut efter ha jobbat. Mina knän och höften värker
Börjar bli orolig för operationen på tis :crazy: :nailbiting:Om den blir av nu med allt bekymmer Ackis har...O_o
Ja men har de inte börjat med operationerna än? (Förutom de akuta?) vet en som blev opererad där nyligen, fattar inte riktigt hur de prioriterar, hur långtid det är det tänkt innan leveranserna är i fatt osv?
 
Försöker samla ihop mig till att åka till stallet - idag har häst vilodag så det går fort att fixa alles, men jag vill inte gå utanför dörren.
 

Liknande trådar

Kläder & Bli fin Jag har ganska långt hår nu och nästa vecka ska jag till frissan. Egentligen vill jag ha kort hår igen, men tyvärr har jag inte...
2
Svar
25
· Visningar
1 622
Senast: KesoNeso
·
Fordon Jag ska snart iväg på husbilssemester (nåja, festival... :angel:) och har inte varit ute med husbil på många år. Vilka nybörjarmisstag...
Svar
9
· Visningar
687
Senast: Sassy
·
Skola & Jobb Jag har ett nytt jobb på gång. Jag har fått ett muntligt erbjudande med fastställd lön som jag tackat ja till. Vi har kommit överens om...
2
Svar
21
· Visningar
1 193
Senast: Red_Chili
·
Fritid Jag har semester från onsdag nästa vecka och 3,5 veckor fram. Vet inte riktigt vad jag ska hitta på och har inte heller ekonomi till...
2 3
Svar
49
· Visningar
1 705
Senast: manda
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stil på bostad för uthyrning.
Tillbaka
Upp