Bra komb0Käkar knäckemacka och dricker vin till
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Bra komb0Käkar knäckemacka och dricker vin till
Tack för tipset!Då kan jag rekommendera krav maga för självförsvar
Jag har bara en minut till närmaste vattendrag. Helt gratis att simma där! Rekommenderas till alla som inte är rädda för alger och skitkallt vatten!Det kanske man skulle börja göra! Simma alltså. Simhallen ligger bara fem minuter från oss. Bra tips!
Min pension är inte heller någon höjdare men gillar att jobba och måndagar är asbra!Måndagsångest! Känner starkt att jag inte vill jobba, men att inte vilja är inget skäl att stanna hemma. Har redan varit sjuk i nästan två veckor. Har dessutom bara två veckor kvar på jobbet (så vitt jag vet). Jag trivdes bra hela sommaren men nu vet jag inte längre.. Jag vill göra något mer utvecklande, utmanande. Samtidigt har min stresstolerans gått i botten.
Jaja, det är lätta pengar. Pengar behövs. Verkligen.
Kollade min pension innan. Fruktansvärt deprimerande läsning..
Men ring och hör med dem imorgon. Knäoperationen är kanske inte jätteakut?På Ackis sida står det att alla operationer är inställda tills tis morgon...
Gyn operationMen ring och hör med dem imorgon. Knäoperationen är kanske inte jätteakut?
Men det har ju inget med knän att göraGyn operation
Min pension är inte heller någon höjdare men gillar att jobba och måndagar är asbra!
Jag ska börja räkna från och med nu hur många gånger du nämner 25-åringen