Vad gör vi del 106

Ligger i sängen och funderar på hur jag ska göra för att dagen inte ska bli total katastrof. Önskar att jag kunde sova ett halvår till.
 
Skulle haft spanska damen med på klubbtävling. Men hon har bestämt förklarat att sadeln inte passar henne längre, så svarta faran får åka istället. Han gillar sånt.
Och jag funderar på vad jag ska sälja för att ha råd med en ny sadel till spanska damen :cautious: O_o :angel:
 
Gårdagens lasagne blev utsökt god och morotskakeglassen till efterrätt lika god :d
Nu sitter jag på jobbet och tar ett pass åt 25-åringen. Han är på skjutbanan men hade sett till att barnet var uppstiget innan han åkte :D
Jag var i stallet på morgonen så efter jobbet är det direkt hem som gäller och mest troligt kolla på VC-hoppningen. (Om jag inte får möjlighet att se det på jobbet :) )
 
MUSJÄVLAR!

Jag la ju lock på sophinken efter att ha sett att påsen var söndergnagd. Det ledde tydligen till att de kunde jobba i fred.....

Locket var puttat åt sidan i morse och påsen var förvandlad till konfetti. Kattskrället har legat och sovit i mitt sovrum inatt. Jag som lämnar skåpdörrarna öppna för att det ska vara lätt att komma åt. :meh:

Nu blir det stängda skåpdörrar och fällor. No mercy. Ska ladda med lite olika beten. Russin rekommenderas på nätet. Ska testa kaviar också. Fällor har jag gott om.
 
MUSJÄVLAR!

Jag la ju lock på sophinken efter att ha sett att påsen var söndergnagd. Det ledde tydligen till att de kunde jobba i fred.....

Locket var puttat åt sidan i morse och påsen var förvandlad till konfetti. Kattskrället har legat och sovit i mitt sovrum inatt. Jag som lämnar skåpdörrarna öppna för att det ska vara lätt att komma åt. :meh:

Nu blir det stängda skåpdörrar och fällor. No mercy. Ska ladda med lite olika beten. Russin rekommenderas på nätet. Ska testa kaviar också. Fällor har jag gott om.
Jordnötsmör är tydligen fest för råttor och möss
 
Väldigt trött idag.
Men ska ta mig in till skolan för att greja i alla fall, en vän kommer och hälsar på mig där så får i alla fall sällskap. Kanske blir motiverad när jag väl är där..
Men måste duscha och klä på mig först, så sitter nog kvar i fåtöljen ett tag till..
 

Liknande trådar

Kläder & Bli fin Jag har ganska långt hår nu och nästa vecka ska jag till frissan. Egentligen vill jag ha kort hår igen, men tyvärr har jag inte...
2
Svar
25
· Visningar
1 622
Senast: KesoNeso
·
Fordon Jag ska snart iväg på husbilssemester (nåja, festival... :angel:) och har inte varit ute med husbil på många år. Vilka nybörjarmisstag...
Svar
9
· Visningar
687
Senast: Sassy
·
Skola & Jobb Jag har ett nytt jobb på gång. Jag har fått ett muntligt erbjudande med fastställd lön som jag tackat ja till. Vi har kommit överens om...
2
Svar
21
· Visningar
1 193
Senast: Red_Chili
·
Fritid Jag har semester från onsdag nästa vecka och 3,5 veckor fram. Vet inte riktigt vad jag ska hitta på och har inte heller ekonomi till...
2 3
Svar
49
· Visningar
1 705
Senast: manda
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stil på bostad för uthyrning.
Tillbaka
Upp