Vad gör vi del 106

Suck. Älskade lilla ponny.
Pratade med stallägaren och känner mig lugnare. Det blir lucern och hålla tummarna typ. Ska åka och köpa lite täcken också, så behöver han inte läs energi på att hålla värme. Har egentligen inte riktigt råd med täcken just nu, men jag får ta mig råd. Ponny är viktigare än allt annat!
Kan täcken i storlek 135 passa?
 
Födelsedagsgubben har fått välja meny. Han hatar tårta och ville ha äppelkaka istället. Formen jag hittade läckte. Katastrof!
Fick ta en mindre långpanna typ. Dåblev det för lite smet. Mitt i det kaoset kliver han in och vill att jag ska ut och titta på BORDET.
Lyckades snabbt röra ihop mer gucka och skarva med. Hoppas det funkar iom bakpulver etc. 😳
Han var så stolt över sitt jobb med det hiskeliga bordet. Jag log och sa att det var såååå fint iom vetskapen att det ges bort imorgon ihop med de fruktansvärda stolarna. 👋
 
Sitter och väntar på att maten ska bli klar om 20 minuter. Hungrig så tittar på klockan hela tiden men det går inte snabbare för det.
 
Red igenom pållan inför imorgon; hon kändes fin och så tog vi totalt fem språng över ett 50-cm hinder och det lilla på drygt 30 cm där hon låg på stort över 😁, åh så roligt och härligt 😍. Skrittade av en liten sväng 🙂. Fem timmar i lugn och ro i stallet, härligt 😍. Sen god middag och lördagsmys till Så mycket bättre med sambon 😍😊.
 
Tänkte se en serie på BBC men nej, se, det går ju inte om man inte bor i Storbritannien :arghh:
Någon som vet hur man kan ta sig runt det? (Gratis :cautious: )
 
Fick hjälp i stallet nu på kvällen så gick osedvanligt fort allting.
Funderar på vad jag ska göra nu. Är inte hungrig då jag åt så mycket middag tidigare.
Kanske rent av gå och lägga mig riktigt tidigt istället?
 
Tycker 50 och 60 cm imorgon är tillräckligt 😅. Tycker det ser så högt ut när jag nojar men när jag hoppar känns det fjantigt 🤣.
Det känns högt och ser högt ut när man står på backen, men när man väl hoppar sen är det ingenting. Det jag nojjar mig för är att hästen hoppar högt över, sist hoppade vi en 70-bana, kändes banne mig som det var 1m vi hoppade, nu är det 10 cm högre. :nailbiting:
 
Jaha. Maken hade ju gjort sönder sin mobil. Svärmor och jag har beställt en ny till honom i födelsedagspresent. Igår fick han min pappas "gamla" jobbtelefon. En rätt bra telefon.
Nu är frågan, ska vi avbeställa/skicka tillbaka den vi köpt eller ska han få en ny igen om en månad?
Skickar vi tillbaka kan han få en smartklocka istället, det vill han också ha.
 
Jaha. Maken hade ju gjort sönder sin mobil. Svärmor och jag har beställt en ny till honom i födelsedagspresent. Igår fick han min pappas "gamla" jobbtelefon. En rätt bra telefon.
Nu är frågan, ska vi avbeställa/skicka tillbaka den vi köpt eller ska han få en ny igen om en månad?
Skickar vi tillbaka kan han få en smartklocka istället, det vill han också ha.

Jag hade nog köpt en smartklocka om han är nöjd med telefonen han fick av din far.
 

Liknande trådar

Kläder & Bli fin Jag har ganska långt hår nu och nästa vecka ska jag till frissan. Egentligen vill jag ha kort hår igen, men tyvärr har jag inte...
2
Svar
25
· Visningar
1 622
Senast: KesoNeso
·
Fordon Jag ska snart iväg på husbilssemester (nåja, festival... :angel:) och har inte varit ute med husbil på många år. Vilka nybörjarmisstag...
Svar
9
· Visningar
687
Senast: Sassy
·
Skola & Jobb Jag har ett nytt jobb på gång. Jag har fått ett muntligt erbjudande med fastställd lön som jag tackat ja till. Vi har kommit överens om...
2
Svar
21
· Visningar
1 193
Senast: Red_Chili
·
Fritid Jag har semester från onsdag nästa vecka och 3,5 veckor fram. Vet inte riktigt vad jag ska hitta på och har inte heller ekonomi till...
2 3
Svar
49
· Visningar
1 705
Senast: manda
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stil på bostad för uthyrning.
Tillbaka
Upp