Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nahh, gillar idén. Men det hade varit bättre om det hade gått liiite trögt för honom i början. Eller om han varit normalsnygg. Nu blev allt räkmacka, då blev den serien tråkig för mig.Jag gillar White Collar som finns på Netflix. En sol och vårare som åker dit och får jobba för FBI som strafflindring.
Lite av den snällare sortens brott istället för allt våld.
Nahh, gillar idén. Men det hade varit bättre om det hade gått liiite trögt för honom i början. Eller om han varit normalsnygg. Nu blev allt räkmacka, då blev den serien tråkig för mig.![]()
Tim Roth är riktigt bra som ruggig rövhatt i Tin Star, känns nästan lite bakvänt när man sett honom i Lie to me.Jag gillar Lie to me mestadels pga av huvudrollsinnehavaren Tim Roth Ganska lättsam serie
Vet inte om Prime fortfarande har så men i somras när jag skaffade det för att se just Fleabag så hade de 2,99 euro i månaden i 6 månader. Tycker utbudet är väldigt bra och fastnade för Mrs. Maisel som finns där efter att jag kollat klart på Fleabag. Den serien kan jag också rekommendera. Dialogen är snabb och rapp med bra skämt, samma som skrivit Gilmore Girls vilket ger en bra hint om hur snacket ärFleabag känns spännande, men va fasen visste inte att Amazone var en kanal..
Nahh, gillar idén. Men det hade varit bättre om det hade gått liiite trögt för honom i början. Eller om han varit normalsnygg. Nu blev allt räkmacka, då blev den serien tråkig för mig.![]()
Vad menar du med att den skulle varit bättre om han varit ”normal”snygg? Blir en serie dålig för att huvudpersonen inte anses snygg? Obs, har inte sett serien (bara reklam för den) så jag kanske missar något.
Aha, då tolkade jag det felDet kan ju vara så att @Blandrastik och jag har helt skilda åsikter i utseenden![]()
, men jag tror annars att hon menar tvärtom. Att han är lite för snygg för att det ska bli verklighetstroget typ.
Nej, det blir lite för mycket kostymdrama för min smak. Dessutom tror jag inte att den är så verklighetsbaserad.Har du kollat The Tudors med?![]()
Exaktemente! Han ska ju precis var utsläppt från fängelse, sånt borde ge spår. Han ser ut som en Hugo Boss-reklam.Aha, då tolkade jag det fel![]()
Jag vet inte varför men serier där killar är snygga och liksom "lever" på sitt utseende, men är gay IRL gör serier 100 ggr bättre för mig. Kan ej förklara fenomenet, men känns som ultimata ironin. (Precis som Hot Priest i Fleabag är gay.)Nahh, gillar idén. Men det hade varit bättre om det hade gått liiite trögt för honom i början. Eller om han varit normalsnygg. Nu blev allt räkmacka, då blev den serien tråkig för mig.![]()
+1 på denSmart vet jag inte, men vill slå ett slag för Generation Kill på HBO.
Verklighetsbaserad serie om invasionen i Irak. Är väl en av få krigsserier/filmer som varken är för eller emot sas eller gottar ner sig våldet. Den konstaterar mer hur det var/är i krig och porträtterar soldaternas vardag och hur det påverkar dem. Några av soldaterna som var med spelar även sig själva (eller någon annan) i serien.
En favoritserie hos mig iaf! Finns även som bok skriven av Evan Wrights som var med soldaterna i 2 månader under invasionen. Det är alltså den som är grunden i serien.
Är det den gamla, den med Alexander Skarsgård? Minns den som klart sevärd.Smart vet jag inte, men vill slå ett slag för Generation Kill på HBO.
Verklighetsbaserad serie om invasionen i Irak. Är väl en av få krigsserier/filmer som varken är för eller emot sas eller gottar ner sig våldet. Den konstaterar mer hur det var/är i krig och porträtterar soldaternas vardag och hur det påverkar dem. Några av soldaterna som var med spelar även sig själva (eller någon annan) i serien.
En favoritserie hos mig iaf! Finns även som bok skriven av Evan Wrights som var med soldaterna i 2 månader under invasionen. Det är alltså den som är grunden i serien.
Helt ot men det är den (osannolikt) snygga snubben i White Collar också.Jag vet inte varför men serier där killar är snygga och liksom "lever" på sitt utseende, men är gay IRL gör serier 100 ggr bättre för mig. Kan ej förklara fenomenet, men känns som ultimata ironin. (Precis som Hot Priest i Fleabag är gay.)