Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Kropp & Själ Ni som steriliserat er, vilken metod har ni genomgått? Jag har fått två alternativ och funderar på om det ena är bättre än det andra...
5 6 7
Svar
135
· Visningar
12 915
Senast: Wonderwoman
·
Skola & Jobb Någon som har jobbat för dem? Är det en arbetsgivare ni rekommenderar? Om inte, varför inte?
Svar
0
· Visningar
231
Senast: Barbabelle
·
Samhälle Så tragisk händelse som verkligen inte ska behöva hända och jag hoppas barnen får den hjälp de behöver nu men vad händer med det barn...
19 20 21
Svar
411
· Visningar
35 494
Senast: mandalaki
·
Juridik & Ekonomi Har sålt en kavaj och ska skicka den till köparen, men funderar på bästa sättet att skicka den på. Övervägde Skicka lätt men har ju...
Svar
4
· Visningar
1 172
Senast: MiaMia
·
Juridik & Ekonomi Häromdagen parkerade jag utanför min vanliga affär. Stod en större bil/buss i ena luckan bredvid. Lucka på andra sidan var tomt...
2 3 4
Svar
64
· Visningar
13 272
Senast: Milosari
·
Fordon Är det någon här på buke som har en Mitsubishi L200? Funderar på hur den är utrymmesmässigt i baksätet? Eller är det någon som har en...
2 3
Svar
46
· Visningar
2 688
Senast: Emiro
·
Relationer Var hemma med barnet idag och upptäckte att grannen klättrade över stängslet vi har runt tomten och fyllde en stor kasse med äpplen...
2
Svar
31
· Visningar
5 613
Senast: TinyWiny
·
Skola & Jobb Det finns många trådar om detta, men min sökning gav inget svar på just den här frågeställningen. Jag har hittat ett jobb att söka (vet...
Svar
17
· Visningar
1 289
Senast: ameo
·
IT & mobiler Som rubriken avslöjar går jag i tankarna på att köpa en spelkonsol, vilket jag inte haft själv sedan min PS2a när jag var liten. Jag har...
Svar
13
· Visningar
785
Samhälle Iom att vi diskuterar sådant som inte finns, så önskar jag att det i en perfekt värld underlättas för arbetsgivare att anställda. Att...
5 6 7
Svar
120
· Visningar
4 496
Senast: athena
·
Fritid Om ett par veckor ska jag till Helsingborg på kurs. Jag funderar hit och dit på om jag ska köra bil hela vägen, eller köra bil till...
Svar
6
· Visningar
539
Relationer En känsla som kommit sig smygandes på, som jag egentligen inte kan rationalisera. Men. Jag ser verkligen inte fram emot julen i år. Vi...
Svar
18
· Visningar
2 554
Senast: Badger
·
Hemmet Jag har bekanta som trots larm fick inbrott mitt på dagen, fullt med grannar precis intill. Förra veckan blev ett inbrottsförsök...
2
Svar
23
· Visningar
1 956
Senast: nullo-modo
·
R
IT & mobiler Är det någon här som kan tipsa om bra appar för att rita och teckna med en iPad Pro? Jag har kikat runt lite men blir inte klok på vad...
Svar
5
· Visningar
785
Senast: Brie
·
Kropp & Själ Att kombinera ipren och alvedon är ju vanligt, men nu har jag fått paracetamol med högre styrka, den är på 1 gr. Någon som vet om även...
Svar
4
· Visningar
737
Senast: CillaW
·
Hemmet Om jag ska göra marsipandekorationer (typ, blommor och blad), hur långt innan det att de ska ätas kan jag göra dem?
Svar
1
· Visningar
3 365
Senast: bettysmatte
·
Kropp & Själ Läste precis att det ska vara ohälsosamt att äta nudlar för att dom innehåller bisfenol a. Detta är inget som står i...
2
Svar
29
· Visningar
9 292
Senast: monster1
·
Fritid Jag har i princip aldrig rest överhuvudtaget, flugit har jag gjort 3 ggr i mitt liv om jag inte minns fel. Men nu är jag sugen på en...
Svar
12
· Visningar
1 121
Senast: Bapelsin
·
Hemmet Jag behöver råd. Vår Keddy spiskasett är fruktansvärt svåreldad.... Jag hade den hyfsat igång för en stund sedan, men nu har den "dött"...
Svar
11
· Visningar
3 082
Senast: bettysmatte
·
Hemmet Nu vill jag bara ha hjälp att dubbelkolla med er som har bättre koll, så jag förstått rätt. Jag och sambon ska precis skriva under ett...
Svar
1
· Visningar
1 284
Senast: TinyWiny
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stil på bostad för uthyrning.
Tillbaka
Upp