Mina repor som gjort pricken på hans bil...
Förlåt men jag skrattar nu. Vilken jäkla planta du råkade ut för Vilken normalt funtad människa som helst inser ju att skrapmärken som ser ut så där har inte orsakat en prick
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Mina repor som gjort pricken på hans bil...
Förlåt men jag skrattar nu. Vilken jäkla planta du råkade ut för Vilken normalt funtad människa som helst inser ju att skrapmärken som ser ut så där har inte orsakat en prick
<snip>
Vad fan gör jag om försäkringsbolaget ändå tror jag orsakat en prick?! Jag har noll förtroende för försäkringsbolag...
De flesta tycker nog att det är osannolikt att en repskada kan orsaka en (osynlig) prick.Vet inte om jag ska skratta eller gråta. Skickade iallafall in en redogörelse om att jag inte är skyldig till någon prick, att jag hade gott om plats då två parkeringsrutor var lediga bredvid varandra samt bilder på ”pricken” och mina repor.
Vad fan gör jag om försäkringsbolaget ändå tror jag orsakat en prick?! Jag har noll förtroende för försäkringsbolag...
Vet inte om jag ska skratta eller gråta. Skickade iallafall in en redogörelse om att jag inte är skyldig till någon prick, att jag hade gott om plats då två parkeringsrutor var lediga bredvid varandra samt bilder på ”pricken” och mina repor.
Hur kom de fram till det? Om du förnekar och gubben påstår det och det saknas teknisk bevisning?För er information så har jag tydligen kört på prick-gubben. Däremot ansåg försäkringsbolaget att skadan på min bil inte hörde ihop med den här ”incidenten”.
Så tydligen ska min försäkring täcka för att laga hans prick. Summa summarum; man ska fasiken inte vara uppriktig med försäkringsbolag. Den som ljuger bäst vinner, helt klart!
Hur kom de fram till det? Om du förnekar och gubben påstår det och det saknas teknisk bevisning?
Tyckte ditt försäkringsbolag också det var rimligt?För er information så har jag tydligen kört på prick-gubben. Däremot ansåg försäkringsbolaget att skadan på min bil inte hörde ihop med den här ”incidenten”.
Så tydligen ska min försäkring täcka för att laga hans prick. Summa summarum; man ska fasiken inte vara uppriktig med försäkringsbolag. Den som ljuger bäst vinner, helt klart!
Jag är inte förvånad. Kan försäkringsbolag hävda att en sjuåring som cyklar på bilfri innergård är ansvarig för att en bil (som alltså inte hade där att göra överhuvudtaget) kör på hen så kan de nog få till vad som helst.Precis det jag undrar också.
Vad skrev/sade du egentligen till dem? Jag skulle begärt ut handlingarna kring hanteringen om möjligt, i vart fall vad de anser du sagt.Precis det jag undrar också.
För er information så har jag tydligen kört på prick-gubben. Däremot ansåg försäkringsbolaget att skadan på min bil inte hörde ihop med den här ”incidenten”.
Vad är det för bolag? Jag vill inte ha det bolaget om det är så de behandlar sina kunder.Jag skrev precis som det var. Hur jag kom dit, två parkeringar lediga mellan gubben och annan bil. Gott om plats. Tog till och med en bild på hur parkeringen såg ut. Beskrev allt precis så som det var.
Gubben hävdade att min gamla skada var ett bevis på att jag kört på hans bil. Så jag gav försäkringsbolaget flera personer att ringa ang att skadan var gammal osv. Däremot ringde dom inte mitt ”vittne” som var med mig i headsetet under hela ”incidenten”. Henne hörde dom inte ens av sig till.
Så den som ljuger bäst vinner. Det har jag insett.
Ford försäkring. Jag mailade tillbaka och ifrågasatte beslutet och undrade hur det drog slutsatsen att jag orsakat en prick. Inte fått svar och det lär dröja.Vad är det för bolag? Jag vill inte ha det bolaget om det är så de behandlar sina kunder.