Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Kropp & Själ Har länge dragits med övervikt, och antar att mina nuvarande besvär härrör till det... Har ont i knän och rygg, så till den grad att...
2
Svar
29
· Visningar
2 564
Senast: Texaz
·
Kropp & Själ Jag har tidigare misshandlat min hårbotten ganska rejält med blekning och mycket produkter utan problem. Kanske är det som jag nu får...
2
Svar
29
· Visningar
3 377
Senast: Linn-Nora
·
Trädgård & Växter Funderar på vad sjutton jag ska göra med denna. Ska jag klippa ner den? Binda upp den? Låta den vara? Den tar ju liksom ett helt fönster...
Svar
12
· Visningar
987
Senast: Unafraid
·
Kläder & Bli fin Jag behöver nya BHar och jag bävar. Jag har små stackars tuttar som behöver hjälp på traven. Dvs det behövs lyft. Samtidigt klarar jag...
2
Svar
21
· Visningar
2 750
Kropp & Själ Alltså jag får inte till det. Jag är normalviktig (men skulle kanske kunna gå mer fem kilo för idealvikt. Har dock en större byst. Så...
Svar
15
· Visningar
2 541
Senast: Regn
·
Samhälle Trivs inte i nuvarande bostad så funderar lite på att byta den (hyresrätt) till något annat. Vet inte vart jag vill flytta. Vet inte om...
2
Svar
20
· Visningar
6 065
Senast: Voeux
·
Mat När slutade denna säljas i vanliga matbutiker? Och varför?! Slotts senap finns ju kvar... Jag saknar den så enormt!!!!!
Svar
11
· Visningar
2 041
Senast: MJLee
·
IT & mobiler Hej! Jag börjar bli sugen på att införskaffa en smartklocka. Det är dock en djungel och jag har dålig koll. Jag har försökt surfa runt...
Svar
7
· Visningar
500
Senast: Wingates
·
Tjatter Jag har blivit bjuden på en liten fest imorgon med ovanstående tema. Jag vore ohyggligt tacksam för tips på enkla/hyfsat billiga tips på...
Svar
11
· Visningar
1 522
Senast: Keb71
·
Kropp & Själ Jag får ta upp till 5 stycken tabletter av Theralen vid ångest, men det står inte hur ofta jag får ta det. Jag tar ju inte 5 tabletter...
Svar
11
· Visningar
1 489
Mat Jag har ca. tre timmar i Skellefteå (ca. 15 och 18.30) att fördriva på fredag och jag funderar på om jag ska passa på att träna och...
Svar
10
· Visningar
958
Senast: Keb71
·
IT & mobiler Jag måste nog inse att min dator inte längre funkar till det jag vill ha den till. Den har blivit så fruktansvärt seg och program hänger...
Svar
2
· Visningar
573
Senast: sthu
·
Hemmet Det kanske inte kallas hundgrind? :D En släkting har den här lösningen för att kunna ha altandörren öppen utan att hunden går ut utan...
2
Svar
27
· Visningar
3 511
Senast: Trissa
·
Hemmet Vi börjar närma oss projektet renovera kök efter att ha funderat på det sedan vi flyttade in för typ 6 år sedan :D Huset vi bor i har...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
7 606
Senast: Magnum
·
Kultur Det verkar finnas några riktigt intressanta program om Berlinmurens fall på SVT idag, både på SVTPlay och sedan på SVT2 ikväll från kl...
Svar
6
· Visningar
494
Fritid Har ni det? Hur ser den isf ut? Jag funderar på att köpa en, hade velat haft en med nån kul/söt/rolig text eller bild. Bomba mig med...
3 4 5
Svar
84
· Visningar
8 436
Senast: bollen__
·
Hemmet Tex på en radie om max 7 mil. Vart trivs ni? Varför?
Svar
1
· Visningar
362
Senast: Ramona
·
Skola & Jobb Jag har råkat snubbla över ett uppdrag som jag funderar på om jag kan söka. Men restiden mellan hemorten och den arbetsorten, är runt...
2 3 4
Svar
67
· Visningar
4 929
Senast: MiniLi
·
Juridik & Ekonomi Nu har jag tvättat pengar i tvättmaskinen. Det är väl så man gör för att få dem från svarta till vita😯 :idea::D Brukar de bli okej igen...
Svar
10
· Visningar
1 837
Senast: Snurrfian
·
IT & mobiler Köpte ett skärmskydd till min nya mobil idag, ett zagg invisibleshield. I affären satte de dit det åt mig och de verkar ha använt någon...
Svar
0
· Visningar
432
Senast: cambodia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stil på bostad för uthyrning.
Tillbaka
Upp