Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Mat Jag behöver förslag! Jag tänkte att jag kunde köpa lite god öl till min bror, han säger att han är öppen för allt och "allt går ned" :D...
Svar
17
· Visningar
837
Senast: Bapelsin
·
Kropp & Själ Kan någon hjälpa mig att tänka för jag har tappat hjärncellerna! Bakgrund: Lång sjukskrivning pga utmattning efter dement mamma och...
Svar
6
· Visningar
1 501
Senast: MJLee
·
Hemmet Finns det några här som har erfarenhet av självdoserande tvättmaskiner? Stod i valet mellan två olika maskiner och klickade hem en Bosch...
2
Svar
31
· Visningar
13 265
Senast: krumbukter
·
Samhälle Upptäckte nyss att jag hade tre missade samtal. Alla från olika nummer, alla började med 08 och inget av numrena fanns på endera hitta...
Svar
8
· Visningar
1 070
Senast: Badger
·
Relationer Spin off på Var bor ni? När boende diskuteras här så är det alltid många som nöjt poängterar hur långt de har till närmsta granne...
23 24 25
Svar
493
· Visningar
30 516
Kropp & Själ En närstående har godartad lägesyrsel och har haft det i några veckor. Nu plötsligt idag, blev det mycket sämre. Hon steg upp från...
Svar
12
· Visningar
2 132
Senast: Korven
·
Kropp & Själ För ca 1månad sen fick jag otroligt ont i högra bröstet. Det gjorde ont att sträcka upp högerarmen för att ta ner saker, gjorde ont att...
Svar
5
· Visningar
957
Senast: starcraft
·
Fritid Det börjar närma sig med stormsteg, min 40-års dag ( 1 januari) och jag börjar få lite panik på att man måste hitta på något. Just nu...
2
Svar
21
· Visningar
1 434
Senast: gammalek
·
F
Kropp & Själ Jag är ingen talare, men... (pun intended) Jag behöver prata. Generellt är jag lättpratad först efter en flaska vin i kroppen, men jag...
4 5 6
Svar
107
· Visningar
8 588
Senast: Fruentimber
·
Hemmet 2017 skickade vi analys på vårt brunnsvatten och det var i alla fall då 9,7 dh. Jag har doserat tvättmedel som för hårt vatten men blev...
Svar
1
· Visningar
524
Kropp & Själ De senaste månaderna har jag upptäckt att jag nästan alltid får ont i halsen framåt eftermiddagen/kvällen de dagar då jag sovit ovanligt...
2
Svar
22
· Visningar
10 645
Kropp & Själ Jag har tagit kontakt med sjukvården eftersom jag har upplevt att min ångest har ökat senaste åren. Men ångesten kommer även ökade...
Svar
14
· Visningar
3 241
Senast: Vallmo
·
Hemmet Vi MÅSTE byta badrumsskåp... Gjorde om badrummet för ett år sedan pga vattenskada vid duschen. Vi valde då att göra duschhörna för att...
Svar
0
· Visningar
509
Senast: Jamtland
·
Juridik & Ekonomi Tips på ”bra” (inte nödvändigtvis men gärna billiga) saker som är smart att köpa med sig hem från USA?
2 3
Svar
54
· Visningar
10 078
Senast: honung
·
Kropp & Själ Jag vill kunna ha mina örhängen dygnet runt, annars blir det liksom inte av att sätta i dem och jag får ta nya hål. (Vet av erfarenhet...
Svar
16
· Visningar
6 261
Senast: Badger
·
Hemmet Jag dricker kaffe och ska precis sätta igång och tapetsera. Jag drar mig lite för det eftersom det är första gången som jag tapetserar...
Svar
14
· Visningar
867
Fritid Min kära far vill muntra upp mig med en weekendresa i vinter och jag är riktigt sugen på att resa till Krakow. Dels för att besöka...
2
Svar
21
· Visningar
1 470
Fritid ... står nog The Guardian för. En skotsk turist på Réunion försvann i lördags när han var ute och snorklade. Under måndagen och...
Svar
17
· Visningar
1 807
Senast: Seabaz
·
Hemmet Har ni några idéer? Min balkongdörr har handtag på insidan, låsbart. Man vrider handtaget 90 grader och kan då öppna dörren. Den öppnas...
Svar
4
· Visningar
2 755
Fritid Ni som har haft badleksaker som man blåser upp, hur är hållbarheten? Hur ofta behöver man fylla på luft? Jag funderar på ett skämt...
Svar
5
· Visningar
1 153
Senast: Seabaz
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stil på bostad för uthyrning.
Tillbaka
Upp