Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Fritid Har blivit väldigt sugen på att göra linoliumtryck på tyg. Men har väldigt liten erfarenhet av andra tekniker än screenprint. Är det...
Svar
0
· Visningar
470
Juridik & Ekonomi Hejsan! Försöker leta svar men hittar inget, så vart vänder man sig då? ;) Vi köpte i somras ett hus där det tydlig står i pappren att...
2 3 4
Svar
70
· Visningar
8 677
Senast: astronaut
·
Hemmet Nu vill jag ha lite fina idéer och förslag :) ! Jag har två små fönster på vardera gavel uppe på en oinredd vind i mitt lilla torp. I år...
Svar
6
· Visningar
885
Senast: attheedge
·
Kläder & Bli fin Jag tänkte att jag startar en tråd om detta då jag inte vill kapa någons dagbok för OT. Jag älskar ädelstenar och har länge funderat på...
Svar
8
· Visningar
827
Senast: dobbis
·
  • Låst
Tjatter Fortsätt ventilera och skriva av er om saker som stör er! :)
99 100 101
Svar
2 015
· Visningar
166 048
Senast: Mineur
·
IT & mobiler Vi har haft kaos med skrivaren nu ett tag. Vi bytte toner med såna vi prenumererar på från Ink club. Det var inte Lexmark egna märke...
Svar
5
· Visningar
701
Senast: tuaphua
·
Hemmet Är det någon som gjort det? Och hur har det gått? Jag tänker på säkerhet/skötsamhet och sånt... Jag bor väldigt strategiskt för ett...
Svar
11
· Visningar
1 112
Samhälle Jag och en nära vän planerar att starta ett litet kollektiv tillsammans, max 4 personer. Vi håller på att leta lägenhet eller hus nu...
2 3 4
Svar
61
· Visningar
8 190
Senast: Acto
·
Fritid Jag sorterade bland lite grejer och hittade gamla filmrullar. Hittade två stycken där det står unexposed på, så jag antar att de är...
Svar
11
· Visningar
1 343
Senast: KattenMjau
·
Trädgård & Växter Ja men den får tyvärr gå bort.. murgröna är inte så bra för trä.. sen har de en tendens till att ta sig in under taket och sätta mer...
2
Svar
24
· Visningar
4 146
Senast: Ninnurur
·
Hemmet Jag funderar så smått på om jag ska kika efter en skaftdammsugare framöver. Känns som att det vore smidigare än med nuvarande kluns så...
2 3
Svar
53
· Visningar
4 533
Senast: snorp
·
Juridik & Ekonomi Om man blir omplacerad från en arbetsplats till en annan inom samma kommun (och inom samma "yrke") då blir inte den nya lönen lägre än...
Svar
3
· Visningar
1 062
Senast: 360
·
Mat Behöver en stor fin spettekaka till julhelgen, helst bakad traditionellt över öppen eld som i Skåne. Någon som vet om det går att hitta...
Svar
0
· Visningar
1 241
Senast: Ciccio
·
Kläder & Bli fin Jag tycker det är så snyggt med scarf som accessoar, men jag får själv inte till det. Hur knyter/virar ni er scarf?
Svar
12
· Visningar
1 478
Senast: tott
·
Kropp & Själ Vissa kanske minns att jag i somras hade jätteproblem med torra ögon. Hittade en droppe som funkar okej, den får jag fortfarande använda...
Svar
13
· Visningar
864
Senast: MissFideli
·
Kropp & Själ Här är tråden för oss som vill upp eller ner i vikt, stå stilla eller få stöd att införa och bibehålla nya kost- och träningsvanor och...
47 48 49
Svar
970
· Visningar
68 952
Senast: Raderad medlem 68338
·
Samhälle Nästa vecka behöver jag åka tvärs genom Stockholm på morgonen. Med hundar :meh: Frågan är helt enkelt: mellan vilka tider är det så...
Svar
12
· Visningar
4 232
Senast: Red_Chili
·
IT & mobiler Hej alla! Jag har en teckning tecknad på papper som jag scannat in till datorn. Problemet är att även det vita pappret liksom är med i...
Svar
15
· Visningar
1 248
Senast: Cattis_E
·
Kropp & Själ Jag tänkte jag skulle skaffa ett löpband och fick erbjudande från min kollega att köpa hennes begagnade. Ett Attract HTM-1030. Är det...
Svar
1
· Visningar
651
Senast: Egen
·
Kropp & Själ Ja, rubriken säger allt! Jag har skaffat mig en bettskena men kan inte ligga på sidan med den. Det bildas så mycket saliv så att jag...
2
Svar
22
· Visningar
3 081
Senast: MiniLi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stil på bostad för uthyrning.
Tillbaka
Upp