Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Skola & Jobb ... för att hitta nytt jobb? En till jobbtråd från mig nu, men jag fick ju så bra svar i den tidigare att nästa fundering också får en...
2 3
Svar
54
· Visningar
3 118
Senast: Cattis_E
·
Kropp & Själ Jag har ett födelsemärke som sitter på höger sida typ långt ner i armhålan/där översta delen bh-bandet går. Den har blivit...
Svar
16
· Visningar
2 134
Senast: Eloise
·
Kropp & Själ Har rensat hemmet på alkohol men vad gör man med det man rensar ut? ca 10 oöppnade vinflaskor, 2 bag in box, 2 flaskor ren sprit mm Vad...
2
Svar
32
· Visningar
4 167
Samhälle Den här dök just upp i mitt flöde. Den är ett år gammal, enda kommentaren då var DELA! Han som delade den nu kommenterade inte alls...
7 8 9
Svar
164
· Visningar
13 539
Senast: SaraXX
·
Kropp & Själ Eller kanske snarare hålla muskler mjuka. Jag har problem med spända muskler i rygg, nacke och axlar. Som så många andra. Idag var...
Svar
19
· Visningar
2 065
Senast: sthu
·
Mat Ja, alltså inte lussekatter/lussebullar, utan saffransbullar! Ni vet sådana där som är som kanelbullar, fast gjorda med saffransdeg samt...
2
Svar
24
· Visningar
2 369
Senast: nickan1
·
Samhälle Igår var jag på en utbildning med jobbet. En äldre man från företaget som höll i utbildningen kom fram till mitt sällskap i en paus...
Svar
16
· Visningar
2 217
Senast: seahawk
·
Kropp & Själ Den här frågan ställer jag främst till er som har lätt att oroa er för än det ena och än det andra - oftast helt i onödan. Jag är en sån...
2 3
Svar
51
· Visningar
3 542
Senast: gammalek
·
Juridik & Ekonomi Hej! Vet inte om det finns någon vardagsekonomi tråd här, i så fall får ni ta bort den här tråden! Jag undrar hur eran vardagsekonomi...
4 5 6
Svar
105
· Visningar
11 093
Senast: Fibusen
·
Samhälle Ska försöka fatta mig kort. Vi bor i lägenhet i ett modernt och välisolerat hus och hör nästan aldrig grannarna förutom en...han vrålar...
2 3
Svar
47
· Visningar
6 001
Senast: lilstar
·
Samhälle Vad skall det egentligen räcka till? Pengar är alltid en begränsade faktor, så också när det kommer till det skyddsnät som finns för dem...
8 9 10
Svar
195
· Visningar
10 777
Senast: Inte_Ung
·
Samhälle https://www.aftonbladet.se/nyheter/a/GGXqp9/v-ku-anmaler-arbetsmarknadsministern...
Svar
12
· Visningar
896
Senast: tanten
·
Tjatter Ja som rubriken säger, var bor ni, hur bor ni och varför är det så bra att bo där? :D Längtar bort ibland så kul att läsa. Själv bor...
15 16 17
Svar
322
· Visningar
25 336
Kropp & Själ Är det någon här som har erfarenheter av att avfärga sitt hår hemma? Vilket märke rekommenderar ni? Har ordentlig utväxt med råttfärgat...
Svar
8
· Visningar
615
Senast: MiniLi
·
  • Låst
Tjatter Upptäcka att téet är slut när jag redan värmt vattnet och fixat mackorna. :mad:
Svar
1
· Visningar
463
Senast: Gunnar
·
Kropp & Själ Gokväller alla, Jo, jag har en sak som stör mig... det här att man vill sitta på ett mysigt café och så ser allting jättebra ut...
2
Svar
29
· Visningar
2 223
Senast: Sporthorse
·
  • Låst
Tjatter Dricker ännu mera te och ska snart pysa vidare 💤💤
99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
103 201
Hemmet Inspirerad av diskussionen i @strawberrysylt s tråd på Allmänt undrar jag vilken slags ljussättning du har i ditt hem. Jag har blivit...
2
Svar
39
· Visningar
2 424
Senast: Vallmo
·
Kropp & Själ Vad kan der vara som till och från ger mig krypningar/stickningar i benen och igår hade jag även jätteont i vänster fotled, som idag...
Svar
10
· Visningar
897
Senast: dobbis
·
Kropp & Själ Någon som sitter inne på en sådan? Värktabletter, värmesalva/liniment och rörelse praktiseras för tillfället.
Svar
4
· Visningar
490
Senast: TinyWiny
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Uppdateringstråd 30
  • Avels fråga

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stil på bostad för uthyrning.
Tillbaka
Upp