Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Kropp & Själ Ursäkta den luddiga titeln, tänkte rätt länge men kom inte på något bättre. Ber också om ursäkt på förhand för att det här troligtvis...
2
Svar
20
· Visningar
2 455
Senast: Exile
·
Kropp & Själ Jag vill ha tips på spahotell som det tar max 2- 2.5 h att åka till från mig. (Jag bor några mil norr om sthlm.) Jag tänker att jag har...
Svar
7
· Visningar
732
Senast: nickan1
·
Samhälle De rasistiska reaktionerna är vidriga, statyn av honom har utsatts för flera skadegörelser. Huset han ev skall köpa/bo i har också...
2
Svar
37
· Visningar
2 903
Senast: durachiny
·
IT & mobiler Hej alla, Jag har ett foto på mig och min mamma där vi står med juldekorationer runt oss. Jag har också ett foto taget vid samma...
2
Svar
21
· Visningar
1 714
IT & mobiler Har letat i trådar men utvecklingen går ju så fort framåt att de trådar jag hittat är inaktuella. Vi behöver skaffa en ny dator och...
Svar
19
· Visningar
1 473
Senast: SaraXX
·
Relationer Var ute och gick på en utmarkerad vandringsslinga alltså uppmärkt med prickar man följer och kartor utefter vägen. Allmänt känt...
2
Svar
39
· Visningar
5 236
Senast: Ramona
·
Skola & Jobb Jag skäms när jag skriver dethär men jag är otroligt dålig på datorer o datorprogram.Lärde mig typ Word för 25 år och minns typ hur man...
Svar
7
· Visningar
832
Senast: Enya
·
Kropp & Själ Mina ögon mår inte bra. De tåras ofta och mycket. Dessutom har de börjat svida något fruktansvärt. Jag kan inte ha dem öppna när det...
4 5 6
Svar
116
· Visningar
9 265
Senast: Tilly_85
·
Hemmet Vi flyttar i januari och hela lägenheten har en genomgående i originalutförande holländsk parkett. Jag älskar mönstret och vill gärna...
Svar
9
· Visningar
2 169
Kropp & Själ Magsjuka in the house :yuck: Men vad fixar man för skonkost sedan åt herr vegetarian. Brukar köra med vitt ris och naturell kyckling...
Svar
13
· Visningar
2 901
Senast: anna_panna
·
IT & mobiler Det finns ju en uppsjö olika! Är de något bra? Vad har man dem till? Vad har en sådan som en vanlig hederlig klocka inte har? Jag har...
Svar
10
· Visningar
1 278
Senast: Mineur
·
Mat Vi brukar varje år skicka ner en låda med lite allt möjligt till släktingarna i Tyskland. Typ knäckebröd, Gott/Blandat godis osv. (Och...
2 3
Svar
41
· Visningar
6 304
Senast: Malin_L
·
Fritid Jag har börjat pyssla med att tova bebistofflor men det är ju så svårt att få fin form och rätt storlek. Jag såg en youtubefilm där hon...
Svar
6
· Visningar
839
Senast: Luktpion
·
IT & mobiler Tjena! Funderat på att köpa kamera ett tag nu man är litte osäker på vad jag vill ha för en och vad so passar minna behov. Som jag...
Svar
13
· Visningar
862
Kultur Idag presenterades nästa års artister till Mello!! Följde det hela live och höll på att komma försent till jobbet :D Vad tycker ni om...
Svar
7
· Visningar
611
Senast: Lingon
·
Relationer Jag ska flyga Arlanda - Frankfurt - Nürnberg och den mest passande flighten har bara 50 minuters bytestid i Frankfurt. Det är Lufthansa...
2
Svar
29
· Visningar
3 190
Senast: Roheryn
·
Mat Eftersom jag själv nästan aldrig äter kakor har jag lite dålig koll, men en kollega från England kommer i morgon så jag tänkte köpa på...
Svar
17
· Visningar
1 367
Senast: Fibusen
·
Kropp & Själ Åkt på nått knas med örat. Kollades upp av läkaren idag. Är inte inflammerat med var, men fanns tydligt vätska bakom örat och trumhinnan...
Svar
3
· Visningar
335
Senast: escodobe
·
IT & mobiler Jag gillar att fota lite på mina hundpromenader. Har i nuläget bara mobilen. Jag funderar på en kamera som är lite bättre, men vill inte...
Svar
1
· Visningar
327
Senast: Tranan
·
Hemmet Vad har ni för ljus hemma? Köpte några blockljus på ikea men blev helt tung i huvudet när jag hade dem tända hemma och tyckte det blev...
Svar
10
· Visningar
1 085
Senast: Mia_R
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stil på bostad för uthyrning.
Tillbaka
Upp