Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Hemmet Vad är era bästa tips. Sänka temperaturen inne en grad sägs spara 5% av uppvärmningskostnaderna. Vad har ni för spännande tips? Behöver...
Svar
11
· Visningar
1 539
Senast: Mia_R
·
Kropp & Själ Har behandlats av sjukgymnast för mitt värkande knä, som tydligen vridit sig något. För drygt tre veckor sen hände det jag fasat för...
Svar
0
· Visningar
356
Senast: Texaz
·
Fritid Jag försöker komma på en bra julklapp till min mamma och eftersom hennes hem svämmar över av grejer så är jag på jakt efter en...
Svar
13
· Visningar
1 089
Senast: nickan1
·
Kropp & Själ Hej! Jag har nyligen insett att jag nog är en hsp. Något som förklarar så otroligt mycket. Nu är det så att jag försöker lära mig att...
Svar
5
· Visningar
1 666
Senast: Gotthard
·
Tjatter Ska ut och hämta in ved och sedan upp till affären med en postorderretur.
99 100 101
Svar
2 011
· Visningar
105 583
Senast: Mirre
·
Kropp & Själ Vet inte riktigt hur jag ska formulera mig.. Men som många av er redan vet har jag gått igenom en väldigt jobbig period det senaste...
9 10 11
Svar
213
· Visningar
19 412
Senast: SaraXX
·
Relationer Jag förstår inte heller jämförelsen med ett land där religionen väger så tung som den gör i Irland - I Sevrige är nog de allra flesta...
2 3
Svar
45
· Visningar
1 723
Senast: Badger
·
  • Omröstning Omröstning
Samhälle Efter en intressant diskussion i min middagsklubb: dricksar ni? Varför/varför inte? I Sverige alltså, tänk helt bort...
6 7 8
Svar
150
· Visningar
13 772
Senast: VLMF
·
Kropp & Själ Jag har åkt på vad jag gissar är luftrörskatarr, som gör att jag hostar tills jag nästan kräks dygnet runt sedan drygt en vecka...
2
Svar
20
· Visningar
2 367
Senast: Mineur
·
Juridik & Ekonomi Hej! Är med i ett aktiesparprogram genom jobbet och funderar hur jag ska deklarera nästa år och om jag redan nu ska förbereda mig för...
Svar
8
· Visningar
2 233
Senast: Hermelin
·
Kropp & Själ Jag vet att det är många här som bara längtar efter advent och jul. Sätter upp julgardiner, pyntar och fixar. Men vi måste ändå vara...
2
Svar
36
· Visningar
3 582
Senast: Lycan
·
Relationer Är det någon här på Bukefalos som lever jämt med sin mamma och lyckas skaffa pojkvän? Hur lyckades ni? Har en på jobbet som jag är...
2 3 4
Svar
64
· Visningar
9 365
Senast: FannyN
·
Kropp & Själ Så har jag fått magsjuka, fyra dagar in på "vanlig" influensa. Är törstig men kan knappt dricka, för då mår jag illa eller kräks. Har...
2
Svar
20
· Visningar
4 463
Senast: Lingon
·
Mat Till åtta personer som jag vill imponera på 😬, relativt lättlagat, inte för dyrt, inte vegetariskt men grönsaker som tillbehör. Middagen...
Svar
12
· Visningar
1 757
Senast: Monkie
·
IT & mobiler Min mamma är en flitig datoranvändare trots sina 86 år, men synen är inte bra och inlärningskurvan är inte bara brant utan bakhal. Hon...
Svar
3
· Visningar
734
Senast: svea
·
Samhälle Allvetande buke, berätta allt om Helsingborg! Sambon och jag funderar på att flytta ner dit om 2-3 år men vi vet egentligen inte så...
Svar
9
· Visningar
1 237
Senast: snorp
·
Fritid Jag och väninnan + 3 barn (då ca 4, 6 och 8) ska åka till Mallorca i vår. Vi kommer utgå från Cala Bona, bor i lägenhet och har tillgång...
Svar
4
· Visningar
674
Senast: Inte_Ung
·
IT & mobiler Är lite sugen på köpa en analog kamera :) men vad bör man satsa på? Har bara haft digital och systemkamera innan. Tanken är att den ska...
Svar
5
· Visningar
742
Senast: pepp
·
Kropp & Själ Min mor ligger på hjärtintensiven sedan igår och nu när jag fått veta att hon blivit väckt och bortkopplad från respirator skulle jag...
2
Svar
33
· Visningar
4 139
Senast: Snurrfian
·
Skola & Jobb Jag skriver just nu examensarbete, läser till f-3 lärare. Min handledare tyckte jag kunde använda religionsfrihetsbegreppet som teori i...
Svar
10
· Visningar
1 083
Senast: Sedna
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stil på bostad för uthyrning.
Tillbaka
Upp