Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Tjatter Måste bara skriva av mig om den smått osannolika situation som uppstått... Jag bokade för några månader sedan biljetter för att flyga...
2 3 4
Svar
69
· Visningar
11 505
Senast: Mineur
·
Skola & Jobb Jag har en kollega som är väldigt missnöjd med att hen inte längre får göra som hen vill på jobbet. Med tidigare chef fick hen komma och...
Svar
11
· Visningar
2 296
Senast: nullo-modo
·
Kropp & Själ Ni som jobbar på kontor vad har ni för varma snygga skor på jobbet? Om det är 15 minus och snö?
2
Svar
21
· Visningar
1 866
Senast: Araminta
·
Fritid Jag har kommit på ett barnplagg som jag och flera skulle ha stor nytta av i vardagen. Men hur bär jag mig åt om jag vill skissa en...
Svar
15
· Visningar
1 403
Senast: BernT
·
Samhälle Testar att skriva här i hopp om att någon haft erfarenhet av något liknande; jag är så uppgiven, trött och ledsen. För ganska exakt ett...
2
Svar
32
· Visningar
4 491
Senast: athena
·
Kropp & Själ Jag funderar på om jag och sambon är rätt för varandra, hur vet man? Jag trivs inte helt på jobbet, tråkiga arbetsuppgifter och...
Svar
7
· Visningar
1 101
Senast: SaraXX
·
Fritid En pluggkompis och jag ska åka till Västerås och fira terminsslut. Vi börjar med Steam Hotel i ett dygn och tänkte sen byta till...
Svar
6
· Visningar
756
Senast: Tualma
·
Tjatter Hur gör ni med julklappar i familjen? Barnen ska naturligtvis ha julklappar av de vuxna, men ger ni alla vuxna, nära och kära, presenter...
Svar
3
· Visningar
578
Senast: nejlica
·
IT & mobiler Söker tips på bra hemma-laptop. Ska funka för att titta på film, som skrivmaskin, och en hel del digitalt arbete så den behöver ok...
Svar
18
· Visningar
1 089
Senast: Pilot
·
Kultur Min syrra önskar sig Lejonkungen på dvd i julklapp, och hon vill att man ska kunna välja mellan både svenskt och engelskt tal. Jag har...
Svar
7
· Visningar
672
Senast: hoppsann
·
Kropp & Själ Om ett sår varar och luktar lite sötaktigt, innebär det att det är infekterat eller kan ett sår vara/lukta utan att vara infekterat?
Svar
5
· Visningar
680
Senast: Kilauea
·
Samhälle Måste söka akut imorgon och räknar med att det kan bli dyrt. Jag har tandläkarskräck och inte varit på väldigt länge. Måste man betala...
Svar
4
· Visningar
1 138
Senast: Enya
·
Kropp & Själ Jag använder extremt sällan parfym, dels för att jag ogillar parfym helt enkelt och dels för att jag arbetar med sjuka människor och kan...
2
Svar
27
· Visningar
3 771
Senast: tott
·
Skola & Jobb Nån som testat? Är det värt? Vad får man ”mer”?
Svar
0
· Visningar
268
Senast: Gimlan
·
Juridik & Ekonomi Hur mycket är normalt/vanligt att man betalar som inneboende, med eget rum och tillgång till resten av bostaden?
Svar
11
· Visningar
1 325
Senast: Rosett
·
Hemmet Alltså mitt hus har världens fulaste plåtfasad. Typ cremevitt med bajsbruna gavlar och knutar. I sommar är det dags för fönsterbyte -...
2
Svar
35
· Visningar
3 078
Senast: Raderad medlem 68338
·
Kläder & Bli fin Hej det är så att jag skulle till skolan och sprutade för mycket av den starka parfymen på min pälsjacka. Parfymen har fastnet jätte bra...
Svar
1
· Visningar
1 822
Senast: Eloise
·
Hemmet Eftersom jag har det roliga med vattenläcka och behöver helrenovera mitt badrum så funderar jag således på att byta fönster när ändå...
Svar
1
· Visningar
659
Senast: tanten
·
Kropp & Själ Jag har inga problem att sluta snusa (gjort det många gånger), det svåra för mig är att inte börja igen. Ofta i kombination att det t...
2
Svar
29
· Visningar
2 727
Senast: ExtraW
·
Hemmet Alltså jag håller på att bli knäpp... mina fönster blir aldrig bra! Kvittar hur mkt jag putsar dom, när solen kommer fram ser dom för...
Svar
12
· Visningar
1 425
Senast: Raderad medlem 68338
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stil på bostad för uthyrning.
Tillbaka
Upp