Skicka ett memo!Ja jösses vad skönt det ska bli när det är över! Känner jag pappas jobb rätt kan det komma att ändras trettiosjutton gånger till, men vi får hoppas att de håller sig till den här planen nu! Annars får de med mig att göra
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Skicka ett memo!Ja jösses vad skönt det ska bli när det är över! Känner jag pappas jobb rätt kan det komma att ändras trettiosjutton gånger till, men vi får hoppas att de håller sig till den här planen nu! Annars får de med mig att göra
Önskar att jag kunde, men det är en sådan där jobbigt hemlig statlig myndighet det gäller så kan bli besvärligt! Annars hade det ju varit klockrent att kunna typ kontakta någon av hans kollegor och få lite inside information om resans framskridande och de senaste ändringarnaSkicka ett memo!
Hahaha, du inser att det där uttalandet bara bidrog till nagelbitaren va?Önskar att jag kunde, men det är en sådan där jobbigt hemlig statlig myndighet det gäller så kan bli besvärligt! Annars hade det ju varit klockrent att kunna typ kontakta någon av hans kollegor och få lite inside information om resans framskridande och de senaste ändringarna
Hahaha, du inser att det där uttalandet bara bidrog till nagelbitaren va?
Alltså ursäkta att jag babblar på om detta, men pappa skrev precis "Vilken present att få luncha med dig! " och jag blev alldeles varm i hjärtat när jag tänkte "om du bara visste..."
Alltså ursäkta att jag babblar på om detta, men pappa skrev precis "Vilken present att få luncha med dig! " och jag blev alldeles varm i hjärtat när jag tänkte "om du bara visste..."
Wow! Vilken grej! Triss i överraskningarNär min mamma fyllde 60 gjorde vi nåt liknande. Pappa överraskade henne med en resa. När de satt sig på flyget kliver min syster med familj på och lite nonchalant ”åh är ni också på flyget” . När de landar i New York x antal timmar senare och är lagom jetlagged knackar jag på hotelldörren. Mammas reaktion var bara chock ”jaha hej” innan hon insåg grejen.
Superkul
Åh nej! Tyvärr, idag är det ont om överraskningar är jag rädd! Vi får hålla oss i tre veckor till!Åh nej, var helt övertygad om att det var denna torsdagen! Spänningen är ju olidlig!
När jag var liten så fyllde pappas bästa vän jämt har jag för mig. Deras familj hade bokat en utlandsresa. Då bokade våran familj en resa samma tid på samma ort, men ett annat hotell. Sen hittade vi deras hotell, frågade efter dom i receptionen och gick helt enkelt dit och knackade på.När min mamma fyllde 60 gjorde vi nåt liknande. Pappa överraskade henne med en resa. När de satt sig på flyget kliver min syster med familj på och lite nonchalant ”åh är ni också på flyget” . När de landar i New York x antal timmar senare och är lagom jetlagged knackar jag på hotelldörren. Mammas reaktion var bara chock ”jaha hej” innan hon insåg grejen.
Superkul
När jag var liten så fyllde pappas bästa vän jämt har jag för mig. Deras familj hade bokat en utlandsresa. Då bokade våran familj en resa samma tid på samma ort, men ett annat hotell. Sen hittade vi deras hotell, frågade efter dom i receptionen och gick helt enkelt dit och knackade på.
Inser såhär i efterhand att det måste ha varit en helt otrolig överraskning!
Vi bodde som sagt på olika hotell och gjorde en hel del på egen hand också. Vi råkade bara ha semester på samma ort kan man säga. så jag tror att det blev en väldigt uppskattad "present". Jag skulle blivit jätteglad!Och själv hade jag blivit så jäkla arg Störa på semestern när man vill vara ifred! Annars hade jag väl bjudit med folket
Tur att alla är olika och det verkar som de flesta i tråden vet vad sina nära skulle uppskatta!
Jag hade inte uppskattat något sådant eftersom det hade ändrat mina planer fullständigt med resan och gett mig magsår utan dess like.
Tycker dock det låter roligt när sådant som tagits upp i tråden blir lyckat och även jag väntar med spänning på @Mineur s fortsättning.
Vi bodde som sagt på olika hotell och gjorde en hel del på egen hand också. Vi råkade bara ha semester på samma ort kan man säga. så jag tror att det blev en väldigt uppskattad "present". Jag skulle blivit jätteglad!
Jag förstår och respekterar det, men blir lite undrande till varför det är relevant att tala om det i en riktigt trevlig tråd som jag tycker är väldigt hjärtevärmande. Det känns lite som om jag skulle kommentera allt jag inte gillar i mattrådarna liksom. Tyckte bara det kändes lite trist att läsa din invändning när det i detta fallet troligtvis är en otroligt uppskattad överraskning som ts planerar. Vi alla gillar ju olika liksom, det vet vi ju, men HÄR är inte överraskningen i närheten av att riskera vara besvärande.Så jag är inte anti alltihopa, men sociala överraskningsmoment är inte min grej
Jag förstår och respekterar det, men blir lite undrande till varför det är relevant att tala om det i en riktigt trevlig tråd som jag tycker är väldigt hjärtevärmande. Det känns lite som om jag skulle kommentera allt jag inte gillar i mattrådarna liksom. Tyckte bara det kändes lite trist att läsa din invändning när det i detta fallet troligtvis är en otroligt uppskattad överraskning som ts planerar. Vi alla gillar ju olika liksom, det vet vi ju, men HÄR är inte överraskningen i närheten av att riskera vara besvärande.
Hur gjorde du? Sa du att du skulle bara hänga på liksom eller?Pheew, överraskningen höll hela vägen och nu kan jag äntligen pusta ut utan att behöva fundera på vartenda ord jag yttrar (han vet dock fortfarande inte att min bror kommer hem imorgon)
Pappa blev alldeles rörd och beställde in champagne, så nu sitter vi på en favoritbar under en riktig Disney-gran och firar
Visa bifogad fil 41552