Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Kultur Vila i frid. https://www.expressen.se/noje/marie-fredriksson-ar-dod-varldsstjarnan-blev-61-ar/
2
Svar
22
· Visningar
2 228
Senast: Kakis
·
Relationer Jag har en kk som jag träffat i ett år. Det har varit ett par pauser på någon månad på min kks begäran men kkn har kommit tillbaka till...
2
Svar
37
· Visningar
8 774
Skola & Jobb Högst oklart vad jag vill med denna tråd... Men det kanske finns någon som har bra förslag på vad man kan göra... Eller så behöver jag...
2 3
Svar
49
· Visningar
4 344
Senast: nickan1
·
Mat Jag har hittat ett recept på snittar som verkar mycket gott. Tunnbrödsrullar med bland annat rökt lax och pepparrot. Men jag vill ha en...
2
Svar
26
· Visningar
3 430
Senast: mackan
·
Hemmet Hej! Har nyss flyttat till lägenhet och har verkligen insett hur extremt dålig jag är på inredning. Ser förjävligt ut🙈 Det kan bli...
2 3
Svar
53
· Visningar
4 634
Samhälle Väldigt intressant artikel, svårt att välja ut citat för att förmedla innehållet, hoppas jag lyckas väcka er nyfikenhet så att ni läser...
Svar
7
· Visningar
1 390
Senast: Badger
·
Kultur Här diskuterar vi allt kring musikhjälpen! Tittar ni? Skänker ni pengar? Vilken artist ser ni mest fram emot? Vad tycker ni om...
Svar
3
· Visningar
659
Senast: DazKanin
·
Fritid Sambon och jag åker till hans familj i Danmark över jul! För att göra resan lite lättare att uthärda tänkte vi stanna längs med vägen...
Svar
13
· Visningar
1 241
Senast: Bapelsin
·
Kropp & Själ Det må vara pinsamt, men jag erkönner. jag slåss med mina fotvårtor. Har haft sådana större delen av livet. Ibland är de borta och så...
2
Svar
21
· Visningar
3 394
Senast: bettysmatte
·
Samhälle Vad enkelt detta är här i Sverige,har jag funderat på. Det är bara att slå upp personen på Eniro eller Hitta.se. Om personen har skyddat...
Svar
4
· Visningar
1 090
Senast: Rosett
·
Samhälle DN har en artikel i dag som berörde mig ordentligt. https://www.dn.se/sthlm/josefin-misshandlades-nastan-till-dods-av-sin-partner/...
2 3 4
Svar
69
· Visningar
6 835
Senast: Görel
·
Fritid Syskonen och jag är intresserade av att åka iväg och hitta på något roligt efter nyår, något udda och inte spa, shopping, sightseeing...
Svar
8
· Visningar
870
Senast: Lumos_Nox
·
Kropp & Själ Använder ni såna? Hjälper de? På nyheterna sa de att de receptfria har liten eller ingen effekt och att effekten troligtvis beror på...
2
Svar
32
· Visningar
3 771
Senast: vallhund
·
Kropp & Själ Har haft ont i höften eller musklerna som sitter där sedan mitten av oktober. Ätit receptfria tabletter mot smärta och inflammation i...
2 3
Svar
54
· Visningar
6 041
Senast: Asko
·
Kultur Kollar på Nailed it! Holiday säsong 2. Funderar på om vi har några mästerbagare här som vill visa upp sina kreationer? Gärna med en bild...
Svar
5
· Visningar
842
Senast: Monifa
·
Juridik & Ekonomi Skulle boka på airbnb men ser att jag måste ta kort på mitt ID-kort, körkort eller pass och ladda upp till deras sajt man skulle ta...
Svar
4
· Visningar
4 458
Senast: nickan1
·
Hemmet Hur fungerar det med en ljusväckarklocka om man är två personer som ska gå upp olika tider?
Svar
14
· Visningar
1 257
Senast: Snubbelfot
·
Fritid Det finns ju en kantarelltråd under "allmänt" men jag som aldrig hittat en enda kantarell under hela min livstid plockar Mängder av...
5 6 7
Svar
125
· Visningar
11 409
Senast: Chili
·
Fordon Min Hyundai Santa Fé börjar sjunga på sista versen så jag funderar på att köpa ny bil, eller två bilar? Jag vill kunna köra transport...
2
Svar
31
· Visningar
3 206
Senast: Robina
·
Tjatter Har ni testat virala chair challenge? Utmanat familj eller kollegor? Av någon anledning är det betydligt fler kvinnor än män som klarar...
2
Svar
32
· Visningar
7 058
Senast: ekra
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stil på bostad för uthyrning.
Tillbaka
Upp