Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Hemmet Någon som målat på våtrumstapet? Blev det bra? Är väldigt sugen på att måla våra som rosa från 80-talet.
Svar
17
· Visningar
10 649
Senast: Nordthor
·
Kultur Lyssnar på väldigt mkt podcasts av och till men har tröttnat lite på de jag lyssnar på. Allt handlar ju bara om död, mord, våld...
2
Svar
23
· Visningar
2 429
Senast: miumiu
·
Skola & Jobb En ungdom i min närhet vill ta truckkörkort, och har frågat mig om hjälp. Jag vet absolut INGET om detta. En bra, prisvärd utbildning i...
Svar
2
· Visningar
745
Senast: nullo-modo
·
Hemmet Hej! Hur får man lös ett glas som fastnat i en kopp? MVH Katja Marklund
Svar
4
· Visningar
1 342
Senast: cambodia
·
Kropp & Själ Jag har tänkt börja åka längdskidor men behöver hjälp med utrustningen! Jag vill ha ett par skidor jag inte behöver valla. Ska man ha...
Svar
18
· Visningar
1 400
Senast: skerper
·
Relationer När folk ska på fest av finare slag, på bröllop eller andra tillställningar är de flesta väldigt noga med vad de ska ha på sig. Det ska...
8 9 10
Svar
199
· Visningar
16 772
Senast: Pudlan
·
Skola & Jobb Jag har åkt på feber och kan/får inte jobba. Då jag redan har tagit ut obetald semester på julafton så blir jag lite orolig för om jag...
Svar
9
· Visningar
1 258
Senast: _Taggis_
·
Hemmet Då jag försöker minska mina kostnader på huset så funderar jag på att sänka vår nuvarande säkring från 25A till 16A. Vi har fjärrvärme...
2
Svar
27
· Visningar
2 452
Senast: Sedna
·
Tjatter Hej, jag undrar om ni vill göra ett experiment Ta ett nummer? vilket som helst, om det är jämnt halvera det, är det udda multiplicera...
Svar
11
· Visningar
1 293
Senast: cewe
·
Tjatter Testa själv: https://www.svt.se/special/hogskoleprovet-ord-ht-2019/
2 3 4
Svar
63
· Visningar
5 080
IT & mobiler Vi fick ärva en gammal iMac från sambons föräldrar. Utifrån vad jag förstår är det en iMac 11,2. Vi försöker nu återställa den...
Svar
6
· Visningar
837
Senast: pajaztar
·
Samhälle Jag tycker det där är en svår fråga. Å ena sidan är det något radikalt som krävs, å andra så ogillar jag starkt när staten ska lägga sig...
16 17 18
Svar
346
· Visningar
20 825
Senast: Imogen
·
Kultur Ingen På spåret-tråd i år? Ikväll börjar det ju! Vilka är era favoriter i årets gäng? Hörde något om att de skulle byta ut ett av...
Svar
6
· Visningar
926
Senast: VLMF
·
Kropp & Själ Jag har en vana, det är nog inget tvångsmässigt, att räkna trappsteg när jag går i trappor. Oftast kommer jag på det först efter några...
Svar
6
· Visningar
962
Fritid Ska tvätta kläder, men är lite osäker på hur jag ska dosera tvättmedlet. Vägde kassen med smutstvätt till nästan 4 kg, men har en...
Svar
19
· Visningar
3 625
Senast: Bufera
·
Samhälle P1s söndagsintervju idag med Linnea Claeson. Hörde ni den? Jag hörde större delen och blev lite förundrad över att hon fick så tuffa...
16 17 18
Svar
340
· Visningar
26 140
Senast: durachiny
·
Relationer Hej! I flera år har vi firat nyår med en familj.Mest pga av att barnen umgåtts.Men nu har barnen inte umgåtts på 2 år och våra...
Svar
8
· Visningar
2 195
Senast: TinyWiny
·
IT & mobiler Har bestämt mig för att köpa en ”träningsklocka” vet inte vad de heter riktigt? Hoppas ni förstår vad jag menar. Önskar den har gps...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
4 098
Senast: Emiro
·
Samhälle Fick upp detta i flödet på facebook Jag blir skrämd av att så få reagerar :cry: Jag hoppas verkligen att jag inte bara chockat...
Svar
2
· Visningar
990
Senast: Sel
·
IT & mobiler Jag har problem med att folk skickar sms till mig som jag inte får. Om vi tittar på våra sms-konversationer tillsammans ser de helt...
Svar
12
· Visningar
1 799
Senast: starcraft
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stil på bostad för uthyrning.
Tillbaka
Upp