Hade du gjort något?

Fd Diabetikern

Trådstartare
Fick upp detta i flödet på facebook

Jag blir skrämd av att så få reagerar :cry:

Jag hoppas verkligen att jag inte bara chockat hade stått vid sidan och tittat på. Har inte varit den som dragit mig undan på saker tidigare.

Visade den för sambon som reagerade väldigt starkt.

På något sätt kändes den ännu verkligare när den var på svenska och inte bara typ USA.

Hur tror ni att ni reagerat?

Fick upp detta i flödet på facebook

Jag blir skrämd av att så få reagerar :cry:

Jag hoppas verkligen att jag inte bara chockat hade stått vid sidan och tittat på. Har inte varit den som dragit mig undan på saker tidigare.

Visade den för sambon som reagerade väldigt starkt.

På något sätt kändes den ännu verkligare när den var på svenska och inte bara typ USA.

Hur tror ni att ni reagerat?

Det finns redan en tråd om den videon är jag rätt säker på, eller om den dök upp i en annan tråd?

Liknande trådar

Samhälle Såg att @Görel tipsat om denna på annat håll men den är för intressant att inte få en egen tråd. Intressant i betydelsen hur ett - vad... 2 3
Svar
45
· Visningar
3 576
Senast: Sirap
·
Kultur Reflekterar lite har besökt Gripsholms slott, Livrustkammaren och Stockholms slott och tidigare har jag också gått guidad tur på...
Svar
5
· Visningar
618
Senast: CaisaCax
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Det är nu 3½ år sedan jag fick besked om att jag är överkänslig mot komjölk, de 4 vanliga sädesslagen (vete, havre, korn, råg) samt...
Svar
0
· Visningar
468
Senast: cassiopeja
·
  • Artikel Artikel
Dagbok I tidernas begynnelse, dvs när undertecknad var en liten vilsen tonåring, fanns ett nätforum som hette Haket.com. Det var ett ställe där...
Svar
4
· Visningar
767
Senast: miumiu
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka