Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Kropp & Själ För första gången i mitt liv kommer jag bli sjukskriven en längre tid. Har faktiskt ingen koll på hur det fungerar och skulle gärna...
2
Svar
35
· Visningar
3 233
Trädgård & Växter Jag har försökt googla men lyckas inte riktigt - hoppas på hjälp från er som kan det mesta! En släkting har bett mig köpa en bunden...
Svar
2
· Visningar
513
Senast: Anna
·
Fritid Jag behöver sätt att hantera min rastlöshet som ofta är sprungen ur ångest och jag vill tvinga mig själv att fokusera på färre saker...
2
Svar
25
· Visningar
2 597
Kropp & Själ Tappade min sista lins i duschen igår. Linserna jag har nu finns sällan på lager hos min optiker: easy vision aquaeyes. Vet att de också...
Svar
5
· Visningar
665
Senast: Cattis_E
·
Juridik & Ekonomi Ni som inte har dyra lån på villor och gårdar, har ni en livförsäkring? Varför då? Jag har en livförsäkring jag betalat på i många år...
Svar
18
· Visningar
1 281
Senast: Fibusen
·
Kropp & Själ Hur vet man om man har pälsdjursallergi? Är 29 och har inte haft det innan. Hade egen häst fram tills för 4 år sen och aldrig några...
Svar
13
· Visningar
1 826
Senast: Eli
·
Kropp & Själ Ja, vi är lite sugna på att göra allt det där. Har länge haft känslan att jag och min partner jobbar lite för mycket och att vi borde...
2 3
Svar
46
· Visningar
6 560
Senast: anna_panna
·
IT & mobiler Nån mer som använder Samsung health och har märkt buggar? Min visar fel antal steg ibland. Antingen räknat fel eller visar fel. Som idag...
Svar
1
· Visningar
906
Senast: em-pirre
·
Tjatter Tycker vi väl måste ha en i år också och nu är det ju november så vi kan väl lika gärna sätta igång med rimmen. Vi är väl några stycken...
2
Svar
33
· Visningar
2 235
Senast: farin
·
IT & mobiler Jag får många bra idéer och ser många inspirerande bilder på Instagram tillexempel. Men, jag surfar alltid på mobilen, äger inte ens en...
Svar
10
· Visningar
785
Senast: Raderad medlem 120709
·
Kropp & Själ Hur vanligt är det? Beskrivs inte ens som en biverkning i FASS. Har tagit dem i ca 1,5 månad på läkares inrådan, men efter någon...
Svar
13
· Visningar
1 219
Senast: em-pirre
·
Kropp & Själ Slog av en del av framtanden för ett tag sedan. Fått lagat med plast. Allt bra så långt, Men! Jag läspar lite på F nu, något måste...
Svar
5
· Visningar
833
Senast: Monkie
·
Kropp & Själ Fick höra i veckan att flera kollegor använder stödstrumpor. Jag blev lite intresserad, främst för att jag märker att jag får lite...
2 3 4
Svar
65
· Visningar
6 953
Senast: Korven
·
Hemmet Det här kanske är en dum fråga, men jag kan inte med att vänta hela julen på att få svar på vad som komma skall. Vi har fått en...
Svar
1
· Visningar
1 975
Samhälle Har du läst Bibeln? Tror du på Gud? Vad tänker du om Jesus? Kan "vi" referera till detta i dagens samhälle? Jag såg nyligen ett...
17 18 19
Svar
369
· Visningar
23 641
Senast: honung
·
Kultur Kommer ni att följa programmet i år? * Jenny *
2 3 4
Svar
60
· Visningar
6 516
Senast: ameo
·
IT & mobiler Jag spelade in ca 1 timme under en intervju häromdagen. Nu har jag fört över ljudfilen från telefonen (android) till datorn (PC). Hur...
Svar
8
· Visningar
974
Senast: Brassneck
·
Mat Vi är några som jobbar i jul så vi ska fixa julmat åt oss och en vill då koka riktig risgrynsgröt, men hur mycket mjölk går det åt till...
2
Svar
22
· Visningar
3 192
Senast: Ponylove
·
Samhälle Stressad som en blådåre är jag inne i en butik för att fixa de sista julklapparna idag, innan jag åker till jobbet. Hittar ungefär vad...
2
Svar
34
· Visningar
2 937
Senast: Dino
·
Hemmet Vi har en vattenskada och försäkringen står för en del. Däremot står inte försäkringen för: Rördragning. Rören är från 69 och räknas...
Svar
5
· Visningar
774
Senast: cambodia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stil på bostad för uthyrning.
Tillbaka
Upp