Jag kommer kolla som alltid! Håller med om att första avsnittet är sämst medan maken tycker att speeddatingen är värst. Han sa igår att det får jag kolla på själv för det klarar han inte av 

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Gjorde precis samma av samma anledning. Finns ju redan alla möjliga program för unga där utseendehets råder. Kommer inte att följa årets program alls.Jag bytte kanal. Jag kände att jag inte orkade med sterotyperna och utseendesnacket
Jag tycker inte speed daten va lika pinsam som de brukar vara...
Eller så har jag vant mej? och höjt pinsamhetströskeln.
* Jenny *
Rekommenderar senaste avsnittet av "Bonde söker frun - Kärlek åt alla" på TV4 Play om du saknade pinsamma ögonblick![]()
Rekommenderar senaste avsnittet av "Bonde söker frun - Kärlek åt alla" på TV4 Play om du saknade pinsamma ögonblick![]()
Jag gillade Alexanders speed-dejtande. Tycker det har varit rätt få bönder generellt under åren som verkligen är så intresserade av sina brevskrivare redan på speed-dejtingen genom att ställa personliga frågor osv. Annars brukar det ju ofta vara typ "varför skrev du till mig" "vad tänker du om ett liv på en gård" typ. Mne det kändes som att han verkligen hade funderat på sina brevskrivareTycker bönderna är ovanligt socialt kompetenta i år, typ inga pinsamma stunder ju. Känns som att det kan bli en tråkig säsong men kommer följa den slaviskt oavsett.
Jag gillade Alexanders speed-dejtande. Tycker det har varit rätt få bönder generellt under åren som verkligen är så intresserade av sina brevskrivare redan på speed-dejtingen genom att ställa personliga frågor osv. Annars brukar det ju ofta vara typ "varför skrev du till mig" "vad tänker du om ett liv på en gård" typ. Mne det kändes som att han verkligen hade funderat på sina brevskrivare![]()
Precis! Så det känns också som att han kanske är den som kommer bli roligast att följa och kanske även den som har bäst förutsättningar för att hitta något långvarigtHåller med, kände att jag kunde ha dejtat honom själv och så känns det ju sällan...
Jag gillade Alexanders speed-dejtande. Tycker det har varit rätt få bönder generellt under åren som verkligen är så intresserade av sina brevskrivare redan på speed-dejtingen genom att ställa personliga frågor osv. Annars brukar det ju ofta vara typ "varför skrev du till mig" "vad tänker du om ett liv på en gård" typ. Mne det kändes som att han verkligen hade funderat på sina brevskrivare![]()
Håller med, kände att jag kunde ha dejtat honom själv och så känns det ju sällan...
Åh, jag blev lite småkär i honom under speeddejtingen om man säger så.
Han är den enda som jag tycker ska bli lite intresserant att följa om man säger så.
Om man inte tröttnar.. Om man säger så.