Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

IT & mobiler När jag köpte min LG-TV visste jag inte att den inte har C-more-appen. 🙄 Så nu när jag ska kolla på C-more måste jag göra det på...
Svar
9
· Visningar
876
Senast: Sharpless
·
Kropp & Själ Har de senaste dagarna fått ont i ländryggen. Det är inte konstant, men väldigt irriterande för när det "slår till" kan jag knappt inte...
2
Svar
38
· Visningar
2 149
Trädgård & Växter Hej alla! :) Förhoppningsvis kan du hjälpa mig lite. Jag undrar var du får dina kalk och mineraler från. Jag letar efter kalk och...
2
Svar
27
· Visningar
1 942
Senast: ginnies
·
Skola & Jobb Har blivit kontaktad av en "konkurrent" om att gruppchefen hos X vill träffa mig för en tjänst. Jag letar egentligen inte nytt jobb, har...
2
Svar
21
· Visningar
3 502
Senast: Elektronen
·
Skola & Jobb Jag är i jobbsökartagen och har ett "traditionellt" cv, men känner att jag har dålig koll på moderna cv. Ni som jobbar med rekrytering...
2
Svar
38
· Visningar
3 767
Senast: A_NN_A
·
R
Tjatter God jul på er alla önskar Voff med son och Skägg. (Vi är inte så bra på seriösa kort här)
2
Svar
38
· Visningar
2 729
Senast: McFlurry
·
Fritid Skulle behöva hjälp av era ögon att tyda detta: Det handlar om dödsorsak. Jag känner mig helt blockerad, är inte i närheten av...
Svar
9
· Visningar
1 047
IT & mobiler Min dator (som är rätt gammal) vill inte starta. Först höll den på och stängde av sej efter någon minut och till slut får jag bara upp...
Svar
1
· Visningar
496
Senast: durachiny
·
Kläder & Bli fin Jag svettas något enormt under armarna, det blir ringar under tröjorna på jobbet. Jag har testat flera olika deo och absolut torr utan...
Svar
18
· Visningar
2 130
Senast: lykke
·
Kropp & Själ Vete tusan vad jag råkat ut för NU då. I går klagade jag att händerna känns jättetorra och fnasiga utan att de var det. Och idag vaknar...
Svar
12
· Visningar
1 467
Senast: vinkelina
·
Samhälle Som rubriken säger. Är ni för eller emot? Jag är helt emot. Hatar fyrverkerier vad det gör mot naturen, vilda och tama djur osv... ser...
3 4 5
Svar
82
· Visningar
5 021
Senast: Freazer
·
Samhälle Måste väl finnas fler än jag som inte firar jul? Orkar inte med alla julkommentarer på nätet och ”julpysselbakningsartiklar”. Vill...
2
Svar
29
· Visningar
2 503
Senast: _Taggis_
·
Kropp & Själ Vi fortsätter stödja Lyan. Den gammla hittar ni här: https://www.bukefalos.se/threads/lyans-nya-trad.1435426/page-100#post-18776246
13 14 15
Svar
292
· Visningar
30 248
Senast: Lyan
·
Hemmet Hur vore ett lämpligt sätta att hänga upp tyg på väggen? Har ni gjort det? Behövs kanske en rundstav högst upp eller finns det andra...
Svar
5
· Visningar
2 468
Kropp & Själ Konstig rubrik, men det är en fråga som gnagt i mig sedan en tid tillbaka. Hur ska en bära sig åt för att ge upp något som en inte själv...
5 6 7
Svar
120
· Visningar
19 565
Senast: sorbifolia
·
Kropp & Själ Jag har haft känslan av att något sitter i halsen på mig, typ som när man svalt en tablett som inte kommit ner, sen i juni. Trodde först...
2
Svar
39
· Visningar
6 001
  • Låst
Tjatter Jag kollar på dagens skicross :)
99 100 101
Svar
2 018
· Visningar
106 335
Senast: Asko
·
Fritid Jag leker med tanken att resa bort med mannen och två tonåringar över nyår 2019/2020.Men eftersom den ena är 19 så drar ju priset iväg(...
Svar
3
· Visningar
480
Senast: Malin_L
·
Hemmet Vi i stallet stod härom dagen och tittade på en tidigare lagning i väggen som min bror gjorde för många år sedan. Vi reagerade på när...
Svar
5
· Visningar
723
Tjatter Lucia... Har du varit lucia? Var du den som aldrig blev vald? Ville du vara lucia? Reflexioner runt detta sökes... I mina barns skola...
2 3
Svar
43
· Visningar
2 963
Senast: sorbifolia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp