Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hur då besvärligt? Det är ju bara att maila och reklamera dem. Följde det med returadresslapp så använder du den men meddela dem först att det är en reklamation.Gah! Mina nyinköpta skor är trasiga. Sulan gick sönder efter två promenader.. Visst, det är bara att byta sula men har jag köpt något för 400 kr förväntar jag mig att det ska hålla för det det är tänkt att användas till.
Nackdelen med att handla på internet, det blir så besvärligt när något går sönder..
Hur då besvärligt? Det är ju bara att maila och reklamera dem. Följde det med returadresslapp så använder du den men meddela dem först att det är en reklamation.
Man skulle behöva ha ett släktträd uppritat när man kollar på The Crown
Har du ingen orderbekräftelse på mejlen? Eller kan logga in på butikens sida och se dina tidigare beställningar?Om man ändå hade haft kvar grejer som ordernummer och allt. Det underlättar. Det är ju onekligen mycket enklare att bara gå in i butiken och då det löst direkt. Jag kan inte lägga skorna i ett kuvert direkt..
Har du ingen orderbekräftelse på mejlen? Eller kan logga in på butikens sida och se dina tidigare beställningar?
OT får man dricka julmust för första gången ikväll?
Fast ska du gå i trasiga skor?Nej och nej. Jag sparade inte mailet och på hemsidan kan man inte se tidigare beställningar..
Jag tror säkert inte det skulle vara några problem att byta, men då står jag utan skor i vem vet hur länge..
Fast ska du gå i trasiga skor?
Jag trodde det var yttersulan och inte innersulan.Somliga går i trasiga skor
Det är ju bara sulan, så jag kan köpa en ny och lägga i. Problem löst. Eller så får jag gå utan skor tills hela processen är avklarad..
Köpte 2 kokta skinkor på Hemköp i helgen som var...Jaha, inga rimmade skinkor på city gross heller... Vi skiter i skinkan i år.
samma här, bara kokta skinkor härFast färdigkokta skinkor som man sedan bara griljerar är ofta jättebra. Saftiga och mumsiga. Vår familj har HELT gått över till färdigkokt numera.......
Oh kan du länka till listan?Lyssnar på 00-talet-lista på Spotify. Just nu är det Toxic med Brittan. Fan vad jag kan sittdansa vid datorn!
(Dricker eventuellt även vin. Eventuellt)
Tack! Bläddrade ned bara liiten bit och jag hade redan tre låtar i mina favoriter Så den är nog i min smak