Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

P
Fritid Jag och en väninna funderar på att ta en långhelg i Belgien inkl hyrbil. Nu önskar jag således tips på besöksmål :love: Vi landar i...
Svar
0
· Visningar
309
Senast: prallan
·
IT & mobiler Nu skulle jag behöva er hjälp. Min barndomsbästis fyller 30 år snart och vi ska fira detta. Jag har en idé, men har ingen aning om det...
Svar
1
· Visningar
733
Senast: lingonben
·
  • Omröstning Omröstning
Kultur 37 procent av befolkningen lyssnar på ljudböcker enligt rapporten Svenskarna och internet 2018. Jag är genuint intresserad av att höra...
2 3
Svar
58
· Visningar
3 195
Senast: nickan1
·
Fritid Tanken är att jag ska åka från Bollnäs till Roslagen, buss-tåg-tåg-buss imorgon. Är det någon som har koll på blixthalkaproblemet även...
Svar
4
· Visningar
505
Senast: Cattis_E
·
Kropp & Själ De saker jag verkligen vill ha kvar och lägger undan - jag hittar dem inte...….. Har ju inte slängt, det är jag abslout säker på, dem...
Svar
7
· Visningar
627
Senast: tanten
·
Kultur Ni som har kvar era Min Häst tidningar sen ni var mindre, hur många har ni?
Svar
2
· Visningar
636
Senast: tanten
·
Fritid Den efterlängtade skidresan börjar närma sig. Vi åker för första gången till Österrike/Ischgl efter många år i Sälen och Trysil. När man...
Svar
9
· Visningar
4 615
Senast: Gry
·
Fritid Jag behöver lite experthjälp här... vi har ärvt en fäbodvall mitt i ingenstans, 3 km från närmsta väg, över lite forsar och sankmark. Vi...
2 3
Svar
52
· Visningar
5 205
Senast: Mia_R
·
Samhälle Sån't här roar mig. Men i min värld har jag en betydligt striktare definition på vad ett nyord egentligen är. Animoji Emojis vars...
2
Svar
33
· Visningar
2 958
Senast: VLMF
·
IT & mobiler Är det en bra mobil? Om ni har den skriv gärna det som är positivt och negativt med den!
Svar
1
· Visningar
504
Senast: em-pirre
·
Kropp & Själ Som ny linsanvändare funderar jag på hur vanligt det är att linsen går sönder i ögat. Jag pratar alltså inte om linser man råkar skada...
2 3
Svar
47
· Visningar
7 156
Senast: VLMF
·
Relationer Jag går in i mitt nygamla nick igen och vet inte vilka som minns mig från tråden med "den äldre mannen jag blev så intresserad/kär i"...
Svar
11
· Visningar
2 977
Senast: Ramona
·
Hemmet Jag flyttade för en vecka sedan, och min lägenhet luktar fortfarande konstigt. Den här inte alls tagit till sig hemlmaukten. Den är...
2
Svar
23
· Visningar
3 406
Hemmet Har en ockupant på vinden. Inte permanent, men regelbundet återkommande. Trodde länge att det var fåglar på plåttak/skorsten som gjorde...
Svar
9
· Visningar
2 271
Skola & Jobb Någon mer med magkatarrsbekymmer? Hur gör ni för att lindra det? Jag får såna hungersug emellanåt att jag inte kan sova.
2
Svar
23
· Visningar
2 757
Senast: Vassi
·
Trädgård & Växter Jag ska skapa ett nytt trädgårdsland, på en just nu gräs- och ogräsbevuxen yta. När nuvarande land grävdes upp i gräsmattan vet jag att...
2 3 4
Svar
61
· Visningar
5 076
Senast: skogaliten
·
Mat Tar tacksamt emot restaurangtips helt nära Malmö Opera / Triangeln... gärna italienskt men kvalitet är egentligen viktigare än genre. :)
Svar
11
· Visningar
931
Senast: Kakis
·
Kropp & Själ Jag sover dåligt. Eller ja, jag sover nästan åtta timmar men jag är så trött när jag vaknar! Det är sällan jag känner mig ordentligt...
5 6 7
Svar
132
· Visningar
9 208
Relationer Just nu tycker jag att min man är en otacksam liten skit Han hade ingen önskan till jul och sa att jag inte behöver köpa nått. Men de...
2 3 4
Svar
77
· Visningar
9 787
Senast: Sel
·
Kropp & Själ Mitt liv är rätt deprimerande och har oerhört svårt att motivera mig att göra saker. Det enda jag är bra på är att ha ett ansvar, att...
Svar
9
· Visningar
1 284
Senast: Unafraid
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp