Haha jag förstår att det inte är för alla, men de är roliga för såna som lätt blir uttråkadeOj, googlade och nej det där går inte för min del, med sånt motiv får jag hjärnstress bara av att titta på motiven - too much för mig!![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Haha jag förstår att det inte är för alla, men de är roliga för såna som lätt blir uttråkadeOj, googlade och nej det där går inte för min del, med sånt motiv får jag hjärnstress bara av att titta på motiven - too much för mig!![]()
Digitala pussel är dock något helt annat som jag inte vill pyssla med. Förvisso kan man överföra strategier i själva pusslandet då. Men här pratar jag rent praktiskt, där man har 1000 fysiska pusselbitar att vända på och som man ska systematisera rent praktiskt, inklusive förflytta när en ska stoppa undan och ta fram.Pusslar bara på mobilen numera, för att kunna ta upp och få småpauser under dagen när det behövs lite hjärnrensning.
Börjar alltid med ramen och fortsätter sedan med någon färgkodad del i bilden för att sedan bygga på denna.
Måste bara nämna detta. Om jag lägger pussel så är det ett Jan van Haasteren pusselDet är fantastiska motiv som är roliga och så fulla av detaljer. Det är sällan man hamnar på någon helfärgad bit utan någon detalj på det
Och det känns som att man hittar en ny grej för varje gång man lägger det. Lätt och ändå komplicerat på så vis att man får leta och fundera på var bitarna ska ligga. Finns i olika storlekar.